Oeps...

Discussie in 'De lounge' gestart door lieniej, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieniej

    lieniej Actief lid

    24 mei 2007
    497
    0
    0
    Volgens mij zijn we niet zo slim geweest..
    Ik ben 6 weken geleden bevallen en gister weer sinds lange tijd seks gehad. Alleen hebben we niks gebruikt als je begrijpt wat ik bedoel :oops: :oops:
    Zijn er meer mensen die hier over mee kunnen praten of ben ik nu echt de enige met zo'n domme actie? Ik ben echt supergelukkig met mn kindje maar hoef nog niet direct een tweede hahah...
     
  2. ik denk dat het van verschillende dingen afhangt of je al weer vruchtbaar bent...
    Geef je bv? En is je kraambloeding al gestopt? En nog wel wat meer.

    Misschien eens googlen om te zien hoe groot de kans is? Of eens vragen aan de vk op dit forum. Zij zullen het wel weten.
     
  3. nienke70

    nienke70 Fanatiek lid

    16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    dom, dom, dom gansje [-X [-X

    we hoeven je toch niet meer wijs te maken dat de ooievaar de babietjes brengt of dat ze in de bloemkool groeien #-o #-o

    als je er echt nog geen behoefte aan heb om zwanger te worden zou ik vandaag nog maar even met de huisarts overleggen of het niet beter is een morning-after pil te nemen (weet niet of dat kan hoor als je nog bv geeft) en anders zit er niks anders op om over een week of 2/3 te testen voor je zekerheid heb.

    de kans dat je zwanger bent is 1 op de weet ik hoeveel? maar ja, jij zal maar net die ene zijn en komt vaker voor dan je denkt.
     
  4. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Oeeee ik hoop voor je dat het goed gaat, je hoort het vaken dat vrouwen snel na de bevalling weer "onverwacht" zwanger zijn.
    Misschien die morning after pil een idee?
    succes
     
  5. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Herkenbaar. Ik was 2 dagen weer begonnen met de pil en natuurlijk stom onveilige seks gehad. Wat je het beste kan doen is een morning afterpil halen, dit kan zowel via de HA als bij de apotheek. Als het via de HA gaat dan heb je kans dat het vergoed wordt, als je m zo bij de apotheek haalt niet. Houdt er wel rekening mee dat je de eerste keer dat je ongesteld wordt dit heftiger kan zijn en langer kan duren. Ben nu iets langer dan 2 weken ongesteld geweest (het is nu bijna over gelukkig.)

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  6. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Mij is verteld dat je na de zwangerschap al weer meteen vruchtbaar kan zijn.
    Dus niet zo slim als je nog geen 2e wilt en je zonder iets heb gesekst mja dat wist je al haha
    Hopen dat er niks gebeurd en snel iets in huis halen meid ;)
     
  7. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Indd mijn vk heeft er zelfs nog op gehamerd!
    Sommige vrouwen denken dat als ze bv geven ze beschermd zijn, maar je bent zo vruchtbaar als wat...

    Suc6 meid, zou even indd je HA of vk even bellen.

    jessica
     
  8. Milla

    Milla Niet meer actief

    Ik en mijn jongere broer schelen 10,5 maand, dus het kan wel! wij zijn altijd 1,5maand van dezelfde leeftijd. Als je het niet wilt zou ik sowieso de morning afterpil nemen! Succes!
     

Deel Deze Pagina