7dgn dpo ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kippetje13, 3 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippetje13

3 aug 2015
    41
    0
    0
    Hallo
    Ik rond 27 juli mijn ovulatie gehad en veel geklust. Nu dacht ik net ik doe een ovulatie test omdat ik vorige week toch week buikkramp had. Nu zit ik een heel licht 2de streepje
    Wat denken jullie. Heb geprobeerd een foto te maken maar camera stelt niet goed scherp

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Een ovulatietest die een licht streepje geeft zegt niet zoveel, omdat er altijd we iets LH in je urine zit.

3. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij moet een ovulatietest net zo donker of donkerder zijn als de controlestreep als het een zwangerschap meet. Dus een lichte streep op een ovulatietest zou niet een zwangerschap betekenen.

Ik heb afgelopen vrijdag bij 4wkn5dgn zwanger een ovulatietest gedaan en idd, de lijnen knalden van de test af.

Ik zou hier dus niets uit afleiden....

4. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ik hoorde dat ovulatie testen al snel een licht streepje geven.Die zou ik negeren en alleen op de donkere strepen letten.

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Waarom doe je op 7dpo een ovulatietest? Heeft natuurlijk geen nut tenzij je twijfels over t je eisprong. Een ovulatietest geeft altijd een licht streepje. En een ovulatietest zegt niks over een evt bevruchting. Daarnaast is 7dpo heel erg niks zeggend.. Geen zwangerschap en geen ovulatie.. Je moet echt je nod even afwachten.

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Inderdaad. Een vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam waar een ovulatietest met een licht tweede streepje op reageert. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn.
    Een licht tweede streepje op een ovulatietest zegt dus niks over een ovulatie en ook niks over een zwangerschap. Het is eigenlijk gewoon een negatieve test.

7. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Lichte ovulatie test is negatief, zowel voor lhpiek als zwangerschap. In beide gevallen moet de streep donkerder zijn dan de controlestreep en in geval van verwachte zwangerschap moeyen ovulatietesten meer dan 4dagen donkerder zijn

8. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Je hebt altijd lh in je lichaam.
    Ik was achteraf zwanger toen ik een ovu deed.
    Deze knalden enorm dus geen lichte streepje ofzo.

Deel Deze Pagina