Even voorstellen...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door loveei, 9 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveei

loveei Lid

9 sep 2016
    8
    0
    0
    Student/Sportcoach
    Ergens i/h Noorden
    Hoi allemaal,

Ik ben dus loveei en nieuw op het forum. Ik ben 24 jaar en samen met mijn grote liefde E proberen wij bewust en onbewust het voor elkaar te krijgen. We hebben een huisje gekocht en gaan er een mooi huisje-boompje-beestje van maken.
    Ik studeer nog eventjes en mijn lief werkt al een aantal jaar. We kennen elkaar al heel erg lang, maar toch zijn we pas sinds januari samen. Ik ben toen bij mijn ex weggegaan, waarmee het al heel erg lang niet goed ging. Nu samen met mijn grote liefde! En we zijn heel erg gelukkig!

Wat baby's betreft: we zouden heel erg graag een kindje willen, maar als het komt dan komt het. We zijn niet bewust aan het proberen en ook niet bewust het aan het ontwijken. Ik ben sinds eind juni wel gestopt met de pil. Niet voor de zwangerschap, maar omdat mijn lichaam compleet in de war was, ik constant last had van mijn vriendin en ik me niet fit voelde. Nu ik gestopt ben met dat klote ding voel ik me echt duizend maal beter!

Spannend is het voor ons beide wel. Mijn lief is niet op een natuurlijke wijze verwekt, en of hij dus wel op natuurlijke wijze kinderen kan verwekken is de vraag. (Thank God voor de wetenschap, anders was deze geweldige man er nooit geweest!) Ikzelf heb een eetstoornis gehad, waardoor ik geruime tijd niet ongesteld kon worden. In hoeverre dat invloed zal hebben gehad moet dus ook nog duidelijk worden.

Kortom, we zien het wel! Als het er komt zijn we er heel erg blij mee (de namen zijn al bedacht, hihi)!

2. deesjuh

deesjuh Niet meer actief

Deel Deze Pagina