Oepsie....beetje blond...

Discussion in 'De lounge' started by sasjuh, Jul 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Vanmiddag haalde ik ons meiske naar beneden en zag dat er een lekkage vanuit de badkamer was :$
    Help!!
    Vl gaat dus driftig op zoek naar de plek van de lekkage en merkt dat het niet door een kapotte leiding komt, het kwam van de douchebak zelf....maar hoe :(:(
    Hij gaat de badkamer op en bekijkt even de douchebak.....en merkt dat het douche putje los zit.
    Tja, dan wil de boel wel eens lekken als het rubber tussen de afvoer en de bak niet goed afsluit.

En ik blondie was het nog schuld ook :):)
    Ik had gisteren de boel ontstopt en dus het putje los gedraaid.....maar niet goed vast gedraaid.
    Sorry schat!!!!!

*een bijkomend voordeel: nu moet onze badkamer wel compleet verbouwd worden :D*

Ben eens benieuwd of ik in dit soort blunders nou de enige ben.

2. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Oeioei.. :(

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oooops

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Oeps:)

Hier hadden we ook pas geleden lekkage. Ik naar zolder, daar staat de wasmachine. De hele zolder stond blank, water stroomde langs de muren naar beneden, echt de hele tent was nat. Ik daarbij balen dat de wasmachine kapot was ...
    Wat bleek nu, manlief wilde de pomp schoonmaken en dacht dat hij die dicht had gedraaid. Niet dus... Ja dan word de boel wel nat ;) gelukkig zijn de muren helemaal op gedroogd, alleen de vloer op zolder is t wat minder... Maar daar komt toch niemand hihi.

5. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Gelukkig viel het hier ook wel mee, en uiteindelijk zijn we er zo achter gekomen dat we niet te lang meer moeten wachten met verbouwen.
    Blijkbaar heeft degene die deze badkamer gemaakt heeft niet echt goed werk geleverd.

Share This Page