Dank jullie wel! Volgende week zaterdag weer terug. Ze vroeg zelf wat ik wou, om de week of iedere week. Welke dag, tijd.. Dus volgende week zaterdag was geen probleem. Heerlijk, die zekerheid tot week 12. Wat een lieve vrouw!
Ja appart hé.. Hij blijft het ook nu volhouden. En ik maar ontkennen. Hij houd het nu al vol voor dik 3 weken.
Gefeliciteerd met je zwangerschap en je goede echo Hier zo'n 9 maanden geleden hetzelfde onverwachte nieuws dat er een 4e onderweg was. Heeft bij mij echt wel zo'n 20 weken gekost voordat ik het een plekje had gegeven en ik kon genieten van mijn zwangerschap... die dit keer ook echt omvloog! Hopelijk heb je een goede zwangerschap! Geniet ervan
Fijn dat je toch naar een ander bent gegaan voor een echo. Ben blij voor je. En hoop dat je nu kan ontspannen en genieten van je wondertje. Wat hebben die kleintjes nou joh? Mijn jongste zoon functioneert hier zo ook als een soort "zwangerschapstest" . Bij elke zwangerschap wisten wij door hem dat het raak was. Hij blijft maar om mij hangen, om me heen draaien, telkens mijn buik kussen en met zijn neusje erop wrijven, ruim een week voor NOD hahahaha.
Gefeliciteerd!! Fijn dat alles goed is. En zo zie je maar, als je je ergens niet goed voelt gewoon naar een ander persoon gaan, anders zit je daar de rest van de zwangerschap vast en je niet prettig te voelen. Heel goed!
Ik heb je hele topic even doorgelezen... Wat een leuk verhaal. Goed van je dat je naar een andere vk bent gegaan. Ben hier ook niet zo tevreden met vk maar kan niet zomaar naar een andere. Weigeren ze gewoon. Verder heel erg leuk dat je jongste het zo aanvoelde. Super lief. Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap Liefs Bee