Niet eens haha. Vind Simon leuk maar ml niet zo. Las het een artikel met de namen rutger en hugo. Weet niet of ze al genoemd zijn maar moest aan je denken! Persoonlijk vind ik anton, hendrik, Kees en cornelis iets té ouderwets, terwijl wij ook van de Hollandse namen zijn. Maar hier meer Bram, Niels, Rens, Pim, Tijn...
Rutger en Hugo vind ik iets te decadent. En inderdaad die namen die je noemt zijn ouderwets. Dat zijn hier familienamen die ik vooralsnog niet wegstreep. Bram en Tijn staan echt hoog op mijn lijstje.
Rembrandt vind ik iets "vreemd" ?? Faas en Fos nog nooit gehoord, klinkt me ook wat vreemd eerlijk gezegd. Ot vind ik dan weer te ouderwets. Anton is bij ons ook een familienaam. Vind m best leuk
Jochem Ruben Niels Lucas Joris Simon Joren Bjorn Jasper Julian Sven Teije Julian Sjoerd Thijs Bram Koen Stan Matthijs Vincent Stijn Milan
Sorry lees het nu pas Jeffrey wel Had " vroegah " een william in de klas en een ricardo vandaar (wel echte hollandse jongensen omdat je Willem wel leuk vond dacht k misschien deze variant dan.