We zitten nu bij Ziggo, maar heb het idee dat het wel wat goedkoper kan. We betalen 49,90 voor internet en digitale tv. Waar zitten jullie? Wat betalen jullie per maand? Zijn jullie tevreden over de levering/klantenservice?
We zitten nog maar net bij Euphony. Mijn vader en bonusmoeder werken daarvoor sinds kort. Ik ben er nog niet precies helemaal achter wat het kost. Volgens mij voor telefoon met internet en televisie 66 euro. We hebben nog maar 1x een factuur gehad en van die factuur begreep ik niet zoveel.
Wij hebben canal digitaal en hebben het volledige (top)pakket via kaart sharing ofzo. Betalen daar 8 euro per maand voor.
Online! Tv, telefoon en internet. Betalen iets in de 40 euro per maand (zal tegen de 50 aan zijn) maar nu eerste half jaar voor de helft Wij hebben het al langer (toen nog zonder tv) gehad en zijn zeer tevreden. Mocht er iets mis gaan kun je ze altijd snel bereiken en ze zijn daar zeer behulpzaam helemaal top dus!
@loesjuh vroeg mijn man hoe dat werkt wta je hebt maar die had het erover dat je dan een dreambox en schotel moet hebben klopt dat? @jel wat is een bonus moeder? (sorry viel me als eerste op haha) 66 euro is dat het bedrag dat je per maand betaald of zit daar misschien nog administratiekosten bij omdat je net bent overgestapt? anders is dat veel duurder dan wat we nu betalen. Zal toch even kijken
mmmm toets euphony op google in en 1e pagina neemt alleen maar klachten in. Toch maar verder kijken. Iemand bij KPN? Hoe bevalt dat?
zo, 2 zielen 1 gedachte. wilde hier ook net een topic over openen. Ik heb nu nog digitenne, maar ik heb dat kastje meegenomen van m'n ex, maar ik wil daar van af. Niet zozeer vanwege digitenne, maar meer om de naam van mn ex. Digitenne betaal ik 9 euro per maand voor. Ik heb een los abbonement van telfort van 20 euro. vaste telefoon heb ik niet. Maar ik zit dus ook te googlen wat ik het beste kan nemen.
wij hebben kpn en het bevalt goed betalen geloof ik 45 euro voor het pakket en daarnaast 5 euro om 's avonds onbeperkt te bellen we betalen ook nog 4 euro omdat we een extra kastje hebben voor de tv die we niet eens gebruiken dus dat hoeft niet. ik hoorde alleen vandaag dat bellen bij kpn duurder wordt maar ben er nog niet achter hoe het zit.
Wij hebben ook KPN InternetPlusBellen, zonder tv (tv via schotel). Bevalt prima, ik vind KPN wel kwalitatief een van de betere, weinig storingen, goed bereikbaar. Wel goed betaald, 40 euro per maand voor een basisabbo telefoon en vrij vlot internet. Maar hij doet het altijd, dat is ook wat waard . Alleen toen we een nieuw modem nodig hadden ging dat wel heel moeizaam. Maar goed, alles werkt inmiddels weer.
Ellen: bonusmoeder is stiefmoeder. Bonusmoeder hadden we een keer ergens gehoord en dat klinkt wat vriendelijker. Ik was ook in de veronderstelling dat we er minder door gingen betalen maar ik kom ook een beetje in twijfel hiermee, ik lees al gelijk in dit topic lagere bedragen... Hmmm.... En we hebben al een paar keer de klantenservice moeten bellen ivm problemen bij het aansluiten. En boven hebben we de tv-aansluiting nog niet voor elkaar. Als we hier maar geen spijt van krijgen, want we hebben wel ons contract getekend waar we aan vast zitten.
keek net op kpn maar betaal voor basispakket al 45 euro per maand. Niet echt veel goedkoper. Ik kijk ff bij digitenne. @sanne Lastig he al die aanbieders en verschillende pakketten. Wel grappig dta je ook net eentje wilde openen. We zitten ook ermee dat we via de kabel alles hebben. Kan iet via elke aanbieder dus moeten we een telefoonaansluiting nemen of glasvezel (gelukkig ligt de glasvezel hier al wel)
ja is echt lastig.. omdat ik al internet via telfort heb, zit ik te kijken voor interactieve tv via telfort.. maar geen idee.. pff
Ik heb sinds kort internet en telefonie van Telfort. Heb het pakket met onbekend bellen naar vaste nummers. Ik betaal het eerste jaar 24,95 en daarna 29,95 per maand. Daarnaast heb ik digitenne. Ik betaal 13 euro per maand, heb een extra kastje voor mijn slaapkamer. Na het eerste jaar betaal ik dus 42,95 p/mnd. Hiervoor zat ik bij UPC en betaalde daar gemiddeld 55 euro per maand. Internet en de service van Telfort vind ik ook vele malen beter dan die van UPC.
@jel oke, dat klinkt idd lief. Goed bedachte naam van iemand. Ik hoop dat je er geen problemen mee krijgt dan. Hoelang is het abonnement? Ik had er nog nooit van gehoord. Maar dat hoeft niks te zeggen antuurlijk. Zag toevallig al die klachten staan via Kassa ook zelfs.
weet iemand of je met zon digitale decoder ook dingen kan overzetten op je pc of een dvd? of alleen een programma opnemen of pauzeren?
mijn vriend weet het niet zeker maar hij dacht dat er bij de kpn een usb aansluiting op zit. geen idee verder hoe je dat dan moet doen.
wij zitten bij caiway en betalen 44 euro maar zijn erg ontevreden. Gaan per volgende maand over naar internet en interactive tv van kon voor 50 euro
We zitten te denken naar tele 2 te gaan. Zijn goedkoper en de eerste 6 maanden helft van de prijs. Is een jaarabbo dus kunnen dan ook zo weer weg als het niks is. Kun je ook een decoder bijdoen. heeft ook usb, alleen nu nog de vraag of je er dan wat mee kan. ga even een topic erover starten. Niet iedereen leest dit.