Hoi ik ben 23 en heb echt het gevoel dat bij mij de oerdrift om mama te worden begint te werken. Ik kan aan niks anders meer denken dan aan hoe het zou zijn om zwanger te zijn. Het gewoon zin hebben in de eerste zwangerschapskwaaltjes, de echo's en het voelen schoppen van de baby in de buik. Maar ook hoe mijn vriend de baby vast zou houden, verzorgen en gewoon lekker een gezinnetje te zijn wandelen in het park door de stad gewoon lekker genieten met z'n 3tjes! hihi draaf behoorlijk door Kent iemand dit ook of ben ik gestoord aan het worden
Jaaaa,daar ben ik het ook mee eens. Vooral toen mijn hubbie zei dat ie ook met het kindje wou wandelen enz.
Jep behoorlijk herkenbaar! ik was er ook al behoorlijk vroeg bij ik was 17 nu 20, maar we wonen al ruim 3 jaar samen ook hoor ! bijna trouwen Jippie
Ja hoor! En bij de tweede is het net zo erg als bij de eerste! Mijn man twijfelde eerst een beetje, maar wil er nu ook helemaal voor gaan. Hebben gisteravond een goed gesprek gehad. Ben nu helemaal met mijn hoofd en de wolken! Wil weer alles opzoeken, kijk op site´s naar douwagens en zit al te bedenken hoe we het straks aan de fam gaan vertellen. Kan niet wachten!
Leuk al jullie reactie's te lezen. Ben blij dat ik niet de enige ben. Omdat het dan toch beetje raar voelt er zoveel mee bezig te zijn maar het is dus normaal Hoop dat we snel ergens met ze alle te vinden zijn bij Hoera we zijn zwanger
heel herkenbaar! 2 maanden geleden hebben we besloten om toch voor een 2e te gaan en as maandag gaat mn spiraal eruit... ben ook al over alles aan het nadenken hoe het met een 2e zou zijn en voelen in de buik en alles...krijg het niet uit mn hoofd...
Hier ook zo'n 1. Die eigenlijk dit forum zoveel mogelijk probeert te vermijden, aangezien ik anders helemaal aan niets anders meer kan denken, al betrap ik me er wel op, dat het vaak de laatste dagen van mijn cyclus is dat ik hier kom spieken!
Nou zeker het zou ons allemaal enorm gelukkig maken als we zwanger zouden zijn! ik ben er elke dag meebezig! niet altijd heel erg, maar ik denk er elka dag aan! kom je zwangere vrrouwen tegen, kinderwagens, huilende kinderen, kindertjes op fietsjes etc. hoop dat wij allemaal binnekort ook zo bijlopen
Vind zo leuk te lezen nog meer mensen met de oerdrift Succes allemaal om zwanger te worden!! Hoop dat het allemaal lukt zonder tegenslagen!
Ik heb het ook.. Ik had het al heel erg vroeg, zo vroeg dat ik het me niet eens meer kan herinneren. Maar ja, op je 14e/15e is het toch wat onverantwoord, zeg maar Maar zolang als ik weet wil ik al een kindje
^Ik wil ook al sinds ik mezelf ken een kindje. Ik heb ook al van kleins af aan, als iemand vroeg: Wat wil je later worden? "Mama" gezegd.
Hahaha ja hoor helemaal herkenbaar. We hebben in oktober een koophuis gekocht en we hebben zulke leuke buren..die een kindje van 2 hebben. Grrr..als ik die kleine zie dan heb ik echt zin in een eigen kindje..vooral ook als ik zie hoe leuk mijn vriend ermee omgaat Hoop dat het snel raak is want iedere maand is echt een teleurstelling voor mij..gebruik nu dan ook ovutesten dus hoop mijn eitje niet te missen
Sluit me hier ook aan want ook hier heeft het babyvirus met volle kracht toegeslagen. Ik heb al vaak gedroomd dat ik zwanger ben, ook al voordat we bezig waren voor een beebje. Weet al jaren dat ik niks liever wil dan mama worden. Is gewoon de natuur, niks mis mee.
Ik had het ook al van kindsafaan dat ik mama wou worden. Maar het lijkt nu veel sterker geworden met alles wat ik eigelijk doe denk ik wel, wat zou ik nu doen als ik een kindje had!
Heel herkenbaar allemaal! Ik had het gevoel al jaren.. altijd weggestopt, omdat het gewoon nog niet kon! Ik zei ook niet tegen mijn vriend dat ik graag moeder wilde zijn, want ik wist dat die wel kinderen wilde, die maakte er ook geen geheim van! Als ik dan had gezegd dat ik ook graag een kindje wil, dan is er geen houden meer aan natuurlijk! Maar toen ik het eenmaal vorig jaar had uitgesproken, was het net alsof er een soort beest in me wakker werd!! Ik kon nergens anders meer aan denken En ineens vielen me overal zwangere buiken op! normaal zag ik ze nooit en nu was ineens elke vrouw zwanger..