Mei gestopt met de pil, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ssgerundt, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik ben gisteren gestopt met de pil...
    was eigenlijk al begonnen aan een nieuwe strip, maar naar 5 dagen de pil slikken zei mijn man opeens dat ik ze niet meer moest innemen! :p
    Nu maar wachten dat we zwanger worden en wie doet gezellig mee???;)

2. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Ik ben 21 mei gestopt met de pil. Mei blijkt niet echt een populaire stopmaand geloof ik:p

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Jawel hoor!
    22 mei gestopt, spannend!!
    Gaan jullie voor een 1e of 2e (of 3e enz) kindje?
    Hier voor de 2e.

Vandaag mijn menstruatie begonnen en dacht gelijk: zou niet verkeerd zijn als dit meteen de laatste is....
    Succes!

4. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Ik ga voor de 1e. Dubbel spannend dus. Ik heb ook geen idee wat me allemaal te wachten staat. Ik vind het leuk een doodeng tegelijk. Maar goed afwachten maar

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Hi Denzel,

1e is gewoon super speciaal! Hoop voor je dat het snel raak is!
    Denk dat alles bij een 2e iets 'gemakkelijker' is, dan bedoel ik dat je veel dingen herkent en wat zekerder van je zaak bent. Maar de 2e brengt ook weer stress mee, je wéét immers wat je te wachten staat.....hihi
    Maar geloof me, de eerste is gewoon het mooiste wat je overkomt. Je wordt meer in het zonnetje gezet door je omgeving, en je kunt je helemaal onderdompelen in het babyshoppen. Bij een 2e heb je bijna alles al....
    Anyway, ik vind het ook wederom een speciaal gevoel. Dat jij alleen weet wat voor plannetjes je hebt met je lijf, en even 'oefenen' is ook niet verkeerd!
    Ik heb op zich geen haast, maar wéét gewoon dat ik gestresst ga doen als het langer dan een half jaar duurt.
    Heb ook een miskraam gehad voordat ik zwanger was van mijn zoontje, dat brengt nu ook wel eens gevoelens mee van: als dat maar niet weer gebeurt!
    Nou, succes ermee!!

6. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Wij gaan voor de 2'de
    Onze eerste dochter is nu 3 jaar, woord dus tijd voor een broertje of zusje;)

7. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Stomme vraag, maar stel hem toch: voorkeur voor geslacht?

8. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
  9. catwoman1979

catwoman1979 Nieuw lid

28 mei 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik ben ook begin mei, om precies te zijn op 8 mei, gestopt met de pil! Het wordt mijn eerste en ik vind het allemaal echt super spannend allemaal. Even iets over mezelf: mijn vriend en ik zijn nu bijna 5 jaar samen en we gaan in de zomer trouwen! Hij is flink wat ouder dan ik en loopt al jaren met een enorme kinderwens. Toen ik hem dus voorstelde om gewoon "de natuur zijn gang te laten gaan" ging hij door het dak van blijdschap!! Even voor de duidelijkheid: ik vind het dus ook helemaal geweldig! :)
    Ik heb trouwens gelijk een vraag:
    Heeft iemand enig idee wat je lijf allemaal doet als je stopt met de pil? Ik ben al eens eerder gestopt met de pil en toen had ik nergens last van. Nu heb ik een krampjes in mijn onderbuik richting lies, ongelofelijke gevoelige tepels, heb het heel erg warm steeds en ben heel erg moe. :(Klinkt iemand dat bekend in de oren?

Hoe dan ook: het lijkt me super leuk om een en ander over de aanloop naar de zwangerschap en dan de verhalen daarover samen een beetje te delen!!

Groetjes,
    Catwoman1979

10. denzel

denzel Actief lid

24 mei 2010
    118
    0
    0
    Almelo
    Wat het ontpillen met mijn lichaam gaat doen dat weet ik nog niet. Ik zit nu net op de 3e dag dat ik eingenlijk een pil zou moeten slikken.
    Ik heb nu wel een onzettende hoofdpijn, maar dat komt volgens mij meer door slaapgebrek van dit weekend.

Ook even iets over mij. Ik ben net 30 geworden, mijn vriend en ik zijn nu 2,5 jaar bij elkaar, en wonen 1,5 jaar samen

11. maan

maan Lid

30 mei 2010
    98
    0
    6
    apothekersassistente
    Rotterdam
    gestopt op 13 mei:)

Deel Deze Pagina