Als onze 2e een meisje wordt willen we haar S.askia noemen, maar ons zoontje heet T.obias...dus vandaar eindletter hetzelfde als beginletter. Ga daardoor wel twijfelen, of vinden jullie het juist leuk?
Ik zou daar totaal niet mee zitten eerlijk gezegd. Valt ook niet direct op als je de namen samen uit zou spreken. Leuke meidennaam trouwens! (zo heet ik ook hihi)
Whaha,heel toevallig bedenk ik me net dat dat hier precies het geval zal zijn! De laatste letter van mijn zoontje zijn naam is de eerste letter van zusje dr naam
Gewoon doen hoor! Denk dat niemand daar aan denkt, mij zou het in ieder geval ook niet opgevallen zijn
De laatste letter van mijn zoontje's naam is ook de eerste letter van onze achternaam, geen probleem!
Ik vind het zo grappig dat mensen hier serieus aan denken, zou niet in me opkomen. Voor mij is het dus geen probleem. Leuke namen trouwens.
Gewoon doen hoor, ik zou daar niet eens bij stilstaan en er ook niet over nadenken als ik een geboortekaartje zou krijgen Ik vind het wel leuk samen ook
Dat valt mij niet op hoor! Ik ken een gezin met 6 jongens. Ze hebben allemaal een dubbele naam. De eerste naam van de tweede was de laatse van de eerste. De eerste naam van de derde is de laatste van de tweede, enz. Dus bijvoorbeeld: Gert-jan Jan-piet Piet-hein Hein-willem Willem-klaas Klaas-olaf Ja dat valt wel op en moet je van houden
Ja, waarom niet? Wij hebben Stijn en Noor. Wij hebben er nooit opmerkingen overgehad en ik vind het zelf wel een grappig detail.
Reuze bedankt dames!! Tja waar die hormonen allemaal niet voor kunnen zorgen. Ben blij dat ik van jullie even hoor dat ik mijzelf aanstel, haha. Zo...weer een hersenspinsel minder
zoon eindigt met een L, dochter begint met een L (en nee, naam van uk begint niet met de laatste letter van dochter )