Ties Tijs Gijs Bas Job --> leuke naam maar combineert denk ik niet zo lekker met jullie achternaam Kas Chris Hee, waarom kom ik nou alleen maar uit op eindletter s?
Bedankt tot nu toe! Ik ga mijn man dit topic eens laten lezen en hoop dat er wat tussen zit voor hem. Zie er in ieder geval al een hoop leuks tussen staan! Ideeën blijven welkom uiteraard!
Sil..? Ik zou gewoon op websites de lijsten langslopen en zelf een top tien maken. Je man idem dito en dan kijken of je er 1 hetzelfde hebt... Misschien heb je 'm dan al?
Jip! Superleuke naam. Zo heet mijn zoon..... Verder; Rens Storm Mans Mels Daaf Raf Senne Mats Len Sil Sep
Bedankt voor jullie reacties weer! Man had het gister over Wieger en Wiebe, maar ik twijfel heel erg. Wieger vind ik iets te degelijk en we noemen mijn dochter regelmatig Wiebel (kan geen moment stilzitten!). Ook Diede is voorbij gekomen. Tobias ben ik zelf helemaal weg van, maar man niet helaas...
Oja, Siep en Siebe hebben we het ook over gehad! Ik neig meer naar Siep, hij vindt Siebe leuker. We komen langzaam aan een stapje dichterbij geloof ik!