oerol

Discussie in 'De lounge' gestart door rach84, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oerol is een festival op Terschelling dat elk jaar voor de zomer gehouden word.
    ik ben benieuwd wie er nog meer heengaan? :D

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

Ik ben een tijd lang elk jaar geweest. Sinds ik kindjes heb in de lagere school leeftijd kan ik niet meer. Het is dit jaar voor de 3e keer dat ik niet kan, maar het voelt veel langer
    :( :( :( :( :( :( :(

Groetjes, Didier

3. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ga je voor Oerol, of voor het mooie eiland :)
    Ik heb een bulk familie daar wonen :) Maar met Oerol ben ik er nog nooit geweest... Beetje te druk voor mij... :) 't Schijnt wel heel leuk te zijn hè?

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

Terschelling is sowieso geweldig (vind ik).
    Ik kom er al 25 jaar minstens. Oerol is een verhaal apart. De sfeer is heel gezellig, er valt (bijna) geen onvertogen woord.

Groetjes, Didier

5. ik ga ook voor het eiland! :D geweldig vind ik het daar. wij gingen er vroeger bijna elk jaar heen.
    Mijn man is er nog nooit geweest, maar zoiets is wel leuk om een keer mee te maken denk ik.
    ik kijk er zo naar uit :D

6. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    we zijn nog nooit naar de oerol geweest, wel een paar keer naar terschelling.
    heerlijk.
    's morgens de bunkers in de duinen bezoeken, 's middags lekker over het strand of winkelen, 's avonds lekker eten bij de Groene Weide, dan thuis nog lekker een borrel met een potje kaarten.
    vervolgens wordt je 's morgens wakker door de heerlijke zeelucht, en zitten de fazanten en konijntjes voor je deur!
    wat wil je nog meer?

we zouden in mei eigenlijk gaan, helaas kan dit niet doorgaan, maar ik hoop dat we wel heel snel nog een keer een weekje kunnen gaan. onze uk zal in ieder geval 'opgroeien' met een regelmatig weekendje Terschelling, lekker puur natuur!

hoeze fan van terschelling?

liefs joyce

7. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Oerol zelf vind ik niks aan maar de sfeer is helemaal geweldig.
    Dit jaar ben ik niet van de partij maar hoop er volgend jaar weer te wezen..

8. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    En als jullie naar Teschelling gaan, waar slapen jullie dan?

9. vroeger sliepen we altijd in een huisje van een oud vrouwtje dat alleen in het achterhuis woonde.
    ik ben er ook een keer heen wezen zeilen, dus toen sliep ik in de klipper.
    nu gaan we camperen in één zo'n klein tentje waarmee je doorweekt bent als het regent :) mijn man vind het 10x niks, hij doet het echt voor mij.

joyce wat jij zegt klinkt heerlijk: zeelucht, duinen, fazanten, oh ik kijk er echt naar uit.

vroeger trouwens ook elk jaar sil de strandjutter gezien in een bios op terschelling. die film is écht nostalgie :)

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ben een week bezig geweest om een hotelletje te boeken, maar op de bruidssuite van een strandhotel na, is werkelijk alles volgeboekt!
    Helaas, geen Oerol maar Texel dit jaar in juni, ook leuk :D

11. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    en een huisje dan Anakin?

12. tijdens oerol is alles vol. je moet echt ruim van te voren zijn om nog iets te boeken. een stacaravan is meestal het beste. de prijzen zijn redelijk en je zit droog.

het is trouwens ook leuk voor kinderen, met heel veel drama/toneel op straat en leuke marktjes.

Anakin, in het golden tulip hotel zijn nog wel kamers vrij. zo'n kamer kost €200 ( voor 2 personen) per nacht. tja dat hadden wij er niet voor over whaha, en dan heb je nog niet eens eten erbij.

nee doe ons maar een tent :D

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Echt Kramperen dus Rach!

Alleen maar leuk, veel plezier allemaal!

Elmo

14. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    Ik heb op zich nog wel wat telefoonnummers van privé-huisjes verhuurders... Je kunt het proberen, wie niet waagt wie niet wint.
    Als je interesse hebt PB me dan even.

15. dank je Elmo!

lief van je Marieke, maar we zijn nu maar €28 aan tentkosten kwijt en dat vind ik eigenlijk ook wel leuk!

16. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dat dacht ik ook Rach, maar toen ik ze van de week mailde kreeg ik dus te horen dat alleen de bruidssuite nog vrij was. Dat werd wel erg prijzig, dus daar heb ik maar vanaf gezien 8) .

17. oh jammer!
    deze zomer boeken we dan al voor volgend jaar, dan ben je zeker van een (betaalbaar) plekje ;)

Deel Deze Pagina