Of beeld ik me in?!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door jongemama1, 14 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betty123

Betty123 Actief lid

5 mrt 2017
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie overal lichte streepjes! Spannend!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.942
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Vruchtbaar slijm kan je tot 5 dagen voor de eisprong verliezen.
    Ik denk dus dat je ei later was en zo rond 9-10 april gezien de krampen en het roze/bruinverlies (ovulatiebloeding).

Dan zit je nu op 6-7 dpo en veel te vroeg om te testen.

Hoe lang waren al je hormoonloze cycli hiervoor en op welke cd zit je nu?

3. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ik heb eerlijk gezegd nooit ovulatiebloedingen gehad in 2 jaar en 4 maanden dus ik denk van niet, nee.

Sinds maart anti-hormonen, nadat ik ongesteld was geworden toen ik had pauze genomen en ook ik had echt omo wit (geen streep) getest dus toen ik wist dat ik ongi ging worden en het klopte toen ook.

nu 33 cyclusdag..

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.942
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Maar hoe lang waren al je vorige cycli dan (met hormonen bedoel ik de pil etc).

Ik zie dat je lf ook wel eens langer is geweest dan 12 dagen ;)

En een ovubloeding kan zomaar komen hoor. Ook na ruim 2 jaar proberen.... net als een cyclus overslaan. Dat is ook niet vreemd als je altijd jaar in jaar uit stipt bent.

En daarbij hebben je testen van 13 en 15 april een indroogstreep. Had het een hcg streep geweest dan zou hij op de 15e wel duidelijker moeten zijn ;)

5. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

met hormonenbehandeling was mijn lf 15/17 dagen. Voordat we behandelingen begonnen waren, had ik met ovulatie test van action getest om te zien hoeveel mn lf was, wanneer ik een knaller had, dan wachtte ik tot ik ongi werd, had ik het berekend bleek 12 dagen zijn dus is in mn ogen natuurlijke cyclus...

Deel Deze Pagina