Hoi, Ik vroeg me af of er hier iemand is die dit merk wasmachine heeft. Graag zou ik ervaringen erover horen. Wij hebben zelf een vaatwasser van dit merk en daar zijn we wel tevreden over. Ik begrijp uiteraard dat het een b merk wasmachine is. Ik hoor graag ervaringen! Gr MB2005.
Klinkt positief. Mag ik vragen hoelang jullie hem hebben en of je vaakt wast? Ik vind het voordeel dat ze een grote trommel hebben tegen een redelijke prijs. Gr MB2005.
Wij hebben er ook 1. Ook nog geen problemen mee gehad en werkt prima. Wij hebben de wasmachine nu 5 jaar. Ik was gemiddeld 4 keer per week.
Ok, bedankt! Ik was normaal wel meer, maar heb nu ook een trommel van 6 kilo, dus wil dolgraag een grotere trommel. Ik hoop op nog meer reactie's. Gr MB2005.
Hier ook eentje. Was- droog combi. Ik heb 'm al een jaar of 6, wast prima! Ik draai ongeveer 4 of 5 wasjes per week, de droger staat 1x per week aan.
Hier ook een Aristona wasmachine. 6 jaar geleden gekocht, meer omdat we op dat moment niet zoveel geld hadden. Hij doet het nog, maar hoelang nog... Maakt erg veel lawaai, danst de hele keuken door zo'n beetje en komen af en toe geluiden uit dat ik me afvraag of het einde verhaal is. Zou er geen 2e keer voor kiezen, maar hij doet het nog wel