Graag jullie mening. Ik ben op dit moment zwanger van ons derde kindje. Meisjenaam staat vast, maar jongens naam geeft ons veel hoofdbrekens. Onze jongens heten M.ee.s en S.a.m. Wij vinden eigenlijk allebei M.oo.s een heel gave naam voor een jongen, eigenlijk het leukst...Maar die combi, ik vind het een no go maar mijn man ziet het probleem niet...Wat vinden jullie en mocht je het een no go vinden wat vinden jullie dan een leuke jongensnaam? Ik hoef geen hele rijen met namen, gewoon 1 naam die je te binnen schiet.. Ben benieuwd, kom maar op!
Ik vind mees en moos een hoog jut en jul gehalte hebben, sorry Met de naam moos is in mijn ogen niks mis, maar in combinatie met een zoontje die mees heet zou ik het niet snel doen...
Wat grappig ik zat juist meer met de combi S.a.m en M.oo.s in mijn maag (de mopjes van vroeger??) Maar mijn man is ook een beetje na die tijd, dus die vond dat geen probleem Het heeft idd wel een Jip en Janneke gehalte....
Sam en Moos had ik inderdaad niet geweten Onze buren hebben een zoontje die Mats heet, dat ligt een beetje in de lijn van Sam Moos Mees, maar toch weer net anders Misschien een ideetje?
Ik zou moos echt niet doen als je al een mees hebt idd.. Te hoog kwik kwek en kwak gehalte. Wel een leuke naam overigens
Hele mooie naam. Maar ik heb een associatie met dieren. Mijn oude hond heet moos en het maatje de kat heet sam😊. En ook wat hier boven al geschreven staat.
Ik zie niet echt wat er mis is met Sam en Moos?! Mees en Moos vind ik 'not done'. Vind ik er bij passen wat in me opkomt: Joop Goos Harm Ties Tuur Tijl Giel Klaas Piet Tom Will Nils / Niels
Ik snap het probleem met Sam en Moos ook niet, maar zou Mees en Moos niet doen. Andere opties: Teun Teus Joppe Rens
Ik vind de naam op zich best oke, zou hem zelf niet snel kiezen maar dat is een kwestie van smaak. Maar de combinatie met Mees vind ik echt niet geslaagd. De combinatie met Sam had ik zelf nog niet gelegd maar daar gingen vroeger altijd die mopjes over toch? Daar zou ik zelf minder problemen mee hebben.
Mees en Moos - een no go wat mij betreft. Teun, Ties of Ralf of Bas vind ik er bij passen, net als Loek of Luuk. Anderzijds Merlijn ook wel.
Mees en moos is echt een no go! dat zou ik idd echt niet doen! Met sam en moos zie ik het probleem idd ook niet.
Ik vind de combinatie wel kunnen, maar dan vooral als Mees, Sam en Moos. Sam breekt het een beetje. Als het alleen mees en Moos was dan vond ik het ook een no go.