Bult onder de navel Foutus

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Najet, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    #1 Najet, 11 jun 2009
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
    Hoi Meiden,

We zijn vanmiddag bij de gyn geweest...en wat bleek ons hummeltje bewoog en het hartje klopte mooi. Ook lag ik precies op schema met de groei. Omdat de gyn tijdens de uitwendige echo iets zag wilde ze toch nog even inwendig een echo maken. Nu blijkt dat er een soort bult of bolletje net onder de navel zit van ons hummeltje. Herkent iemand dit? Ze zegt dat het misschien een navelbreuk is/kan zijn? ( nog nooit van gehoord!?!?). Over twee weken krijg ik een uitgebreide echo om dat nader te bekijken wat het nu is...Zolang het hartje van ons kindje klopt ben ik blij dat het in mij leeft...maar ik ben bang voor die bult...Ik ben bang en blij tegelijk.

Herkend iemand mijn verhaal?

Liefs Najet

2. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hoi Meiden,

We zijn vanmiddag bij de gyn geweest...en wat bleek ons hummeltje bewoog en het hartje klopte mooi. Ook lag ik precies op schema met de groei. Omdat de gyn tijdens de uitwendige echo iets zag wilde ze toch nog even inwendig een echo maken. Nu blijkt dat er een soort bult of bolletje net onder de navel zit van ons hummeltje. Herkent iemand dit? Ze zegt dat het misschien een navelbreuk is/kan zijn? ( nog nooit van gehoord!?!?). Over twee weken krijg ik een uitgebreide echo om dat nader te bekijken wat het nu is...Zolan het hartje van ons kindje klopt ben ik blij dat het in mij leeft...maar ik ben bang voor dat bultje...Ik ben bang en blij tegelijk.

Herkend iemand mijn verhaal?

Liefs Najet

3. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Niemand?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik zou het echt niet weten meid..
    hopelijk is er niks aan de hand.
    heel veel succes met wachten op de volgende echo

5. Vrouwtje81

2 mrt 2009
    79
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Najet (naamgenootje),

Ik herken het niet... kun je het niet googlen?
    Hopelijk stelt het niet niks voor.

Succes...

6. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Als het een navelbreukje is kan dit volgens mij geen kwaad. Heeft je gyn niks gezegt hierover? Het lijkt mij toch dat als ze daar ongerust over moeten zijn, dat ze wel wat aangeven?

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

een fysiologische navelbreuk komt veel voor maar een vk ziet dit niet altijd. het trek ook meestal wel weg. daarom zul je ook wel terug moeten komen om te kijken op de echo ofhet minder geworden is.

8. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reactie,

Googlen naar iets waar ik geen genoeg info over hebt doe ik liever niet..Al die verhalen....nee ik wacht liever af tot maandag 22 juni. Ik krijg dan een uitgebreide echo. Ik hoop dat het inderdaad wegtrekt als het om een navelbreukje gaat. Ik had mijn vraag gesteld bij de verloskundige hier en die zei dat het misschien de inhoud van de maag is die nog naar binnen moet??? Het zal wel.

Maccy@ De gyn durfde niet te zeggen wat het was!?! ( dat vind ik wel vreemd) ik was toen 10 weken. Dinsdag ben ik 12 weken dus misschien kunnen ze meer zien?

Ik hoop zo dat het niets ergs is.

Lieve groet,

Najetje

Deel Deze Pagina