poll: geslachtsecho klopt/klopte niet ?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Madeliefke, 10 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopte jullie geslachtsecho?

1. ja

2. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hey meiden,

De titel zegt het al een beetje. Wil graag weten of jullie geslachtsecho/20 weken echo/3/4d echo het qua geslacht goed had. Ik heb nl een schitterend rose kamer en prachtige rose spulletjes nadat ik 3x :oops: gehoord heb dat het een grietje is. Maar toch blijf ik twijfelen. Wil daarom graag van jullie horen of ik opgelucht kan ademhalen of dat ik nog eventjes mijn koopverslaving in de koelkast moet zetten ;) .

2. angel1979

angel1979 Nieuw lid

3 aug 2007
    4
    0
    0
    echo klopte niet! Zou een jongen zijn, was een meisje :D

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

klopte bij mij wel.. met 16 weken zagen ze een jongetje
    20 weken een jongetje
    en 29 weken ook een jochie

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou de eerste keer klopte het ze zeiden een jongetje en het was ook een jongetje.

Nu twijfel ik ook erg, nu hebben ze gezegd dat het een meisje is, ik heb donderdag een pretecho en ben benieuwd wat ze dan zeggen, ook ik durf nog niet echt meisjesdingen te kopen.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.200
    35.910
    113
    Bij mijn zoontje klopte het in elk geval wel.

Nu ben ik als het goed is zwanger van een meisje. Dat zeiden ze bij de 20 weken echo en afgelopen vrijdag ook tijdens een pretecho, dus nu durf ik wel roze te gaan shoppen.

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Bij mijn zoontje klopte het 4 keer niet, nu bij ons dochtertje klopte het wel!

7. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    huh? Ze zeggen juist dat een jongen duidelijker te zien zou moeten zijn? Had je het zelf ook gezien?
    Bij mijn eerste hadden ze het goed en nu zeiden ze een jongen. Zelf zag ik wel wat ze bedoelde, zeker weten doe je het dus nooit?

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij mij klopte het wel. Met de 20 weken echo werd er verteld dat het een meisje was. Dus roze kinderwagen, roze kleertjes en roze kamer. En gelukkig, Sofie bleek ook echt een meisje te zijn :D

9. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik denk dat het er ook vanaf hangt hoe overduidelijk ze het hebben kunnen zien. Bij ons gingen ze er tijdens de echo vorige week zo handig voor liggen dat we het zelf begrepen, nadat ze even wees waar we moesten kijken. (wel dus met ruim 26 weken) Ik ga er dus echt wel vanuit dat het klopt.

Bij de 20 weken echo was ze er niet zeker van en gaf dat ook gewoon aan, we zijn toen dus ook nog niet begonnen met specifieke kleertjes te kopen etc. Nu gaf ze aan er voor 100% zeker van te zijn.

10. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    vanaf 16 weken zagen ze een meisje en het was een meisje :)

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    wij kregen bij de vorige zwangerschappen een jongen en dat klopte
    nu krijgen we weer een jongen, zelf ook heel duidelijk gezien :D

12. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Bij onze dochter klopte het ook hoor!
    Bij de 20-weken echo en bij de 2 pretecho's erna zeiden ze dat het een meisje zou worden en dat was ze gelukkig ook!

Ik heb 28 mei de 20-weken echo en ben zo benieuwd naar het geslacht van de baby.
    Kan haast niet wachten...

Liefs Elly

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb trouwens de pretecho gehad en ze zei gelijk weer dat het een meisje werd, dus nu ga ik er vanuit dat het een meisje word, het was ook deze keer weer duidelijk te zien.

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja hoor, bij mij klopte het! Tijdens de 20w echo zag ik het zelf al voordat de echoscopiste het zei :D. Daarna is het nog 3x bevestigd en ik had ook echt álles roze!!!

En toen ze uit me kwam, was dat ook het eerste waar ik naar keek :D

15. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Bij ons lang de kleine er met 20 weken helemaal verkeerd voor, dus hebben we het pas gezien (na veel wroeten) bij de pretecho met 25 weken, dat het een meisje zou worden en dat klopte! Ik durfde het overigens pas echt te geloven toen ze geboren was, want ik was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn!
    Nu pas 5,5 week zwanger, maar ben al heel benieuwd wat dit gaat worden,....

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier klopte het ook, 1 gewone echo en de pretecho gaf bevestiging.

bij vrienden klopte het niet, het meisje bleek een jongetje. Maar zei hadden ook alleen maar een 20 weken echo gehad -"want een extra echo alleen voor het geslacht, zou onzin zijn volgens de echoscopist, want hij verstond z'n vak wel hoor!" ahum....

maar na 3 echo's zou ik wel vertrouwen krijgen denk ik, zeker als ik het zelf ook gezien had.

17. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hey Meiden,

Hebben gisteren 3-4 d echo gehad en het was weer een meisje
    We gaan er maar vanuit (na het 4 x van verschillende echoscopisten gehoord te hebben :p) dat het idd klopt!!!

Groetjes Elke

ps nu de naam nog: MOEILIJK!!!

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.715
    3.151
    113
    Vrouw
    JA klopte, bleek op de 20 wk echo een jongen en Liam is idd een jongen :D

19. wolly

wolly Niet meer actief

Bij mij klopte het wel, bij de 20-weken echo zei de gyn een jongetje en het was een jongetje.

20. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Heb alleen de 20 weken echo gehad en daarop was een meisje te zien.

Vond het wel aardig van de echoscopiste dat ze het beeld inzoomde en even bevroor zodat wij het ook goed konden bekijken.

Maar nog voordat ze iets zei zag ik die bekende 3 streepjes die ik hier op de foto's vaak heb gezien..en wist het dus eigenlijk al.

Ook ik twijfel soms nog erg, hoor. Maar denk dat dat normaal is :)

Deel Deze Pagina