vanmorgen heb ik een test gedaan die positief was. Vanavond weer een test gedaan zodat mijn vriend dit ook kon zien. Nu is hij negatief. Beide keren heb ik de digitale test van claerblue gebruikt, dus er is geen onduidelijkheid over wel of niet een streepje zien. Vanmorgen heb ik de test zo vaak gecontroleerd dat ik echt heeeeel zeker weet dat die "zwanger" aan gaf. Ben ik nu toch niet zwanger of kan dit verschil komen door het verschil van HCG over de dag?? Noralien
Hmm wat vervelend zeg, nou weet je niet waar je aan toe bent. Tja wanneer was je NOD, heb je misschien toch nog te vroeg gestest? Ik zou het over een paar dagen gewoon weer proberen. Misschien ligt het wel aan je hcg hoeveelheid. succes hoor hou je ons op de hoogte? liefs
Hallo, Bedankt voor jullie adviezen. Ik heb je advies opgevolgd Dian, en de test was POSITIEF!!! Dus ECHT zwanger!!! Groetjes Noralien
Gefeliciteerd!! En een digitale test is dat er ipv een + of - tevoorschijn komt, er een digitaal schermpje op zit waar op komt te staan zwanger of niet zwanger
Bedankt voor al jullie reactie's. Ben helemaal blij!! Betsie, die digitale test is inderdaad zoals Mo zegt. Er komt in een schermpje te staan "zwanger" of "niet zwanger". Verder werkt deze precies hetzelfde als andere testen. Het enige voordeel hiervan is dat je niet gaat twijfelen of je nu wel of geen vaag streepje of plusje ziet. Groetjes Noralien
GEFELICITEERD!!!!! NORALIEN!!!! al die twijfels voor niks geweest!! Geniet er maar lekker van!!! groetjes