Zijn er nog meer mensen die een paar jaar geleden deze serie gekeken hebben? Flying doctors in een modern jasje hihi. Toevallig wordt hij nu weer herhaald op SBS9, maar is weer bijna ten einde. Helaas draaide de serie in de US niet goed en hebben ze er na 1 seizoen de stekker eruit gehaald zo jammer is dat! Wat dan weer wel grappig is dat een aantal acteurs in andere series wederom een rol als arts hebben.
Op donderdagavond rond 22.30u. Maar ik vermoed dat er nu nog maar 1 of 2 afleveringen komen volgende en dan is het weer klaar.
Ik heb deze serie een aantal jaren geleden op net5 gezien. Zat ik er lekker in hield hij op Maar één seizoen is er gemaakt. Vet jammer!
Helaas lig ik om die tijd al in bed en slaap ik al. Ga de serie wel op zoeken dan kan ik ze ook zien .
Ja dat was balen idd. Ik heb alle afleveringen opgenomen. De dochter van Meryl Streep speelt drs Minard. Zij heeft ook in de serie Emily Owens gespeeld waar ze stage liep in een ziekenhuis in Denver. Deze serie is echter ook na 1 seizoen van de buis gehaald....