Offerfeest-topic

Discussie in 'Over deze site' gestart door Umm85, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja dat kan. Dat had hier misschien ook gekund, maar Dees heeft voor een andere optie gekozen. Waarschijnlijk, omdat wij uit ervaring weten dat dit soort topics dan vrij snel uitgroeien tot de zogenoemde popcorn-topics, waarin sommige leden op zoek gaan naar nog meer sensatie. Helaas, werkt dit vaak zo.

Ik hoop dat ik dit zo een beetje hoed uitleg. Face to face is toch makkelijker.:)

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ja ik snap idd dat het lastig is hoor...waar ligt de grens, maar bv de reacties van babyr en panda waren echt onder de gordel en dat was puur rellen.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik wil je in ieder geval bedanken voor je reactie, Prinses. Ik moet ook zeggen dat ik denk dat vooral het gevoel wat overblijft na het sluiten van een voor ons feestelijk topic een aardige domper is. Vooral wanneer er nog reacties komen dat je zulke dingen maar elders moet bespreken is niet erg uitnodigend. Voor mij kwam het haast over alsof het beheer dat dan ook maar vind aangezien er geen waarschuwing of iets was uitgedeeld. Ik wil me geen aparteling voelen, de Islamitische feesten gaan steeds meer leven in de Nederlandse maatschappij en ik vind niet dat een kleine groep tegenstanders dit feest volledig van dit forum kunnen bashen terwijl andere feestelijkheden hier wel volop besproken kunnen worden..

4. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik kan me dit (zelfs als niet-moslim) goed voorstellen. Ik hoop dat je ondanks dit smetje toch een mooie dag hebt gehad!

En Prinses ik vind dat je het helder uitlegd hoor :)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik begrijp het dilemma van jullie moderators/beheerders wel, maar ik (en velen met mij denk ik als ik de reacties lees - fijn dat het ook anderen (niet-moslims) opvalt!) zou het wel heel erg waarderen als hier binnen beheer dan nogmaals over gesproken kan worden en als er echt waar mogelijk eenduidige afspraken kunnen worden gemaakt. Want ik heb nog nooit meegemaakt dat een kerst- of paastopic gesloten werd na een paar rare reacties. Dan zou ZP op zijn kop staan. Maar topics rondom de islam, op wat voor manier dan ook, krijgen altijd direct bij de eerste scheve klank een slotje.

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Waarom pak je die leden dan niet aan? Die wil je als beheer dan toch helemaal niet als lid hebben? Als er feller opgetreden wordt tegen dit soort figuren dan wordt het gerel ook minder..

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga het nogmaals bespreken. Ik kan echter niets beloven over de uitkomst ervan, omdat dit voor ons ook een moeilijk onderwerp is. We zijn het er allemaal over eens, wat we ervan vinden, maar het is heel moeilijk om hier regels bij te bedenken, die de hele lading dekken.
    Ik hoop dat ik in ieder geval heb kunnen uitdragen dmv dit topic, dat wat betreft de moderators/beheer, iedereen welkom is, ongeacht geloof, ras, sekse, kleur, noem maar op.

http://m.youtube.com/watch?v=xrlTAksxONk

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik weet dat moderator zijn vrijwillig is en veel vrije tijd in beslag neemt. Is het niet beter om diegene die zulke nare/ruziezoekende opmerkingen plaatsen persoonlijk aan te spreken i.p.v. meteen iedereen te straffen door het topic maar te sluiten? En als ze niet luisteren een paar dagen een ban geven..

9. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Als er zulke uitspraken worden gedaan, vind ik dat er op zijn minst een pb´tje naar diegene kan. Blijft iemand zulke uitspraken doen, mogen daar ook consequenties aan verbonden worden wat mij betreft.

Fijn dat het besproken gaat worden Prinses.

En voor de dames die vandaag feest hadden, ik hoop dat jullie toch een fijne dag hebben gehad.:)

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Echt heel duidelijk hoor prinses! Bedankt voor je reacties telkens.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga dit topic op slot zetten. Ik beloof dat ik het nogmaals ga bespreken.

Heb je nog een belangrijke opmerking, wil je dit dan pb'en?

Groetjes Prinses:)

12. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik las trouwens "fijn otterfeest" maar dat is weer een ander verhaal :)

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Meiden, die het offerfeest vieren: heb nog een hele fijne dag!:)

Deel Deze Pagina