Sophia gaf het ook al een beetje aan, maar hoelang hebben jullie officieel samengewoond (dus samen op dit adres ingeschreven)? Als dit korter is dan 2 jaar dan heeft hij echt geen poot om op te staan als het gaat om zijn schulden te verhalen op jou. Echt betaal geen cent mee aan schulden waar jij niets mee te maken hebt! (Een van de voordelen als je geen samenlevingscontract of huwelijksovereenkomst hebt!) En ik ben het wel eens met Pendrag, geef hem de kans om zijn kindje te leren kennen. Maar ik zou wel voorzichtig zijn met erkennen etc, dan maar geen toelage van hem naar jullie, maar het gevaar dat hij nog moeilijk gaat doen waardoor jij de macht een beetje verliest dat zou ik voorkomen! En voor wat betreft het uitschrijven uit de gemeente, ga hier idd zelf achteraan. Want dan kan soms weleens heel moeilijk zijn. En heb je idd de kans dat je dalijk deurwaarders op de stoep hebt staan. Dus ga na wat jij kan doen bij de gemeente, en leg alles vast. Is niet leuk, maar voorkomen is beter dan genezen! Succes en ook veel plezier met je kindje! Groetjes Daphne
Loran, kan je geen advies geven... wens je wel heel veel sterkte en kracht toe... Dit gaat je lukken!
Loran, ik ben helemaal stil van je verhaal. Adviezen heb je al genoeg gehad, maar ik wil je vooral veel sterkte wensen! Ik weet niet hoe ik kan helpen, maar geef het hier wel aan? Met zijn allen staan we sterk hier en kunnen we indien nodig vast wel wat voor je doen. Als ik het zo lees, kom jij er trouwens wel. Jouw kindje kan later trots op jou zijn! Je bent hardstikke sterk! Ik wens je ook heel veel plezier met je zwangerschap, geniet er vooral van. Sterkte en liefs!
Ook ik wil je veel sterkte en succes wensen. Hoop dat je toch nog een beetje van je zwangerschap gaat genieten meid! Voor je het weet is die voorbij.
ik geniet momenteel weer van mijn zwangerschap. En mijn gevoel zegt sterk dat ik een juiste keuze heb gemaakt. Mede doordat hij nog steeds niets van zich heeft laten horen..
jee wat vervelend.. ik heb zelf ook 2 paarden, zou er niet aan moeten denken om ze weg te moeten doen etc.. Misschien een idee..leasen.. Zo blijft het paard wel van jou .. Iemand anders betaald de stalkosten, hoefsmid. (dierenarts gaat vaak in overleg) Maar het paard blijft wel van jou. Je kan een periode afspreken.. en alles in een contractje laten zetten. Is de lease periode afgelopen dan gaat het misschien financieel beter.. Ken meerdere mensen die hebben geleast en verleast, en heb alleen maar positieve verhalen gehoort