Man oh man wat een kat allemaal wel niet kan betekenen voor een mens! Mijn oude kater is sinds afgelopen zondag weg. Hij is nog nooit zo lang weg geweest. 't Enige wat ik kan doen de hele dag is aan hem denken, hem roepen, op internet kijken of hij toevallig al is gevonden, uit het raam kijken en huilen. Ik mis mijn katje zo en hoop zo dat hij snel thuis komt [-o< 't Is ijskoud buiten en ik ben zo bang dat hij 't koud heeft! IK MIS MIJN KATER! Ik kan mijn tranen niet onder controle houden, zelfs mijn dochter (21 maanden) is er verdrietig om! Pffffffffffffffffffffffffffff... 'k weet 't ff niet meer hoor! Ik mis 'm zo
Oww, wat vreselijk Ik graag al natte ogen. Hopelijk komt ie weer veilig thuis. Veel sterkte en liefs, een kattenliefhebber, 3 katjes thuis
Oh meisje, ik kan het me levendig voorstellen. Een hele dikke knuffel voor jou. Ik hoop dat je lieverd snel weer terug naar huis mag komen. Wie weet is hij door iemand in een garage ingesloten of zo? Ik duim heel hard voor je dat 'ie snel de weg naar huis kan aanvatten.
Hoe oud is je kater Brussie?.... Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, onze oudste kater is 17 en blijft zo nu en dan wel eens 4 of 5 dagen weg en dan duikt ie ineens weer op. Ik hoop dat jouw kater dat ook doet natuurlijk, katten zijn en blijven eigenwijs. Is het een kat die veel van huis is?
Ik snap het heel goed hoor! Heb zelf mijn kat (poes) moeten laten inslapen, en heb er heel veel verdriet om gehad! nu nog wel eens en het is al bijna een half jaar geleden :O. Ik mis haar ook heel erg, ze was een echt vriendinnetje van mij! Heel veel sterkte en hopelijk komt je vriendje gauw weer thuis!
Sterkte meid! Kan me goed indenken hoe je je voelt nu! Moet er niet aan denken dat mijn Minoes nu buiten zou zijn met dit weer. Gelukkig is ze een echte binnenpoes! Een echte knuffelpoes! Groetjes en ik hoop dat ze snel weer thuis is! Marjo
Mijn kater heb (of moet ik zeggen: had) ik al bijna 15 jaar.. 't Is echt mijn oogappeltje! Mijn knuffeldiertje. Mijn ventje! Ik heb al langer verkering met mijn kater dan met mijn man! 't Is geen echte buitenblijfkat. Hij kwam altijd thuis, zeker om te eten en slapen. Ik heb al zoveel met deze kat mee gemaakt! Ik nam 'm vroeger zelfs mee in de bus! Hij zat gewoon op schoot en liep gewoon mee! Oh ik mis 'm zo! Ik heb een foto van hem in mijn album gezet... Je weet immers maar nooit waar hij kan zijn! Ik ben zo bang dat hij ergens in de kou ligt...
Och wat een liefie! En al 15 jaar dikke mik... Ja, dat gaat je zeker niet in de koude kleren zitten he?! Ben je al door de buurt gaan wandelen om hem te roepen?
hmm heb je hem al opgegeven bij amivedi en lokale asiels? ook dode dieren worden daar vaak aangegeven dus dan weet je in ieder geval als er wat gebeurd is. en wat je ook kan doen.. is een oproepje plaatsen op www.kattenplaza.nl op het forum. die hebben een speciaal subforum voor gevonden EN verloren katten. zou niet de eerste keer zijn dat via kattenplaza een kat teruggevonden word liefst even met een fotootje en een leuke omschrijving van heo hij eruit ziet. en natuurlijk waar je hem kwijt ben geraakt en wanneer succes! ik hoop dat je hem snel terugvind want katten zijn (in mijn ervaring dan) stuk voor stuk onvervangbaar
O bah, wat vervelend! Ik heb zelf drie poezen en moet er niet aan denken dat er wat met hen gebeurd! Er is er ooit een drie dagen weg geweest. Ik was in alle staten. Kon niet meer normaal functioneren. Ik hoop dat je lieve schat snel terugkomt! Liefs, Maartje
ik hoop dat je kat gauw weer thuis is. ben zelf een keer een kat 1 week kwijt geweest nauw dacht die zie ik nooit meer terug, ze kwam broodmager weer thuis. en informeer bij het asiel en amivedi of ga eens kijken bij het asiel want mijn tijgertje is een keer weggelopen zat de zelfde dag nog in het asiel maar toen ik belde (een aantal keren )bleven ze me zeggen dat er geen zwarte kat was binnen gebracht, ging na een week maar eens kijken in het asiel en wie zat daar tijgertje ow wat was hij blij dat hij me zag. veel sterkte dat hij maar snel weer thuis mag zijn
o meid wat erg.. ik heb zelf ook een lieve poese beest, en idd het is net je eigen kindje... ik ga heel hard duimen dat ie snel terug komt voor je hoor! dikke *digi knuff*
he gatver wat naar zeg! Ik zou ook niet weten wat ik moet doen als mijn kat niet meer terug komt van de een op andere dag. Ja opgeven bij het asiel idd en de dierenambulance bellen etc maar wanhopig zou ik ervan worden. xxx jet
Meis, wat vreselijk, moet er niet aan denken dat mijn katertje er weer vandoor zou gaan. Ben hem vorige zomer bijna 3 dagen kwijt geweest en kon er echt niet van slapen! Heel veel sterkte, een hele dikke knuffel vanaf hier en ik hoop dat je beestje snel weer terug komt!
Wat rot meid. Ik voel met je mee. Heb zelf een kat en ben hem ook eens kwijt geweest . Dan voel je je echt rot. Sterkte en hopelijk komt hij snel terug.
Wat erg zeg, ik denk toch dat je je moet voorbreiden op het ergste. Veel katten die oud of ziek zijn en voelen dat ze niet lang meer hebben zoeken een rustig plekje op om te sterven, bij een kat die buitenkomt is dat haast altijd buiten. Sommige oudere katten krijgen last van dementie en kunnen de weg terug niet meer vinden, dus wel allert blijven en idd alles afzoeken. Regelmatig amivedi bellen en de plaatselijke dierenartsen en dierenasiels. Ik ben mijn katten nog nooit kwijt geweest, heb binnenkatten maar het lijkt me echt verschrikkelijk! Heel veel sterkte en succes.
he verdorie zeg het lijkt wel de tijd voor die maffe beesten om weg te lopen, ik ben mij kater ook een hele week kwijt geweest! ik heb hem sinds vorige week woensdag weer terug. asiels ed geinformeerd en briefjes ophgehangen bij de supermarkt. een alerte dame had hem gezien en dankzij haar is onze zorro weer thuis! hij is toevallig ook zwart wit zoals de jouwe. ik voelde me diepongelukkig..... ik leef met je mee lieverd ik zal heel hard vor je duimen dat je je schatje gauw terug hebt. het roepen als het rustig is ( 's avonds of onder schooltijd )schijnt het beste te werken..... liefs triez, een echte kattenliefhebster!
Hij is al 'lid' van Amivedi (gelukkig heeft hij een chip), ik heb al posters opgehangen, lopen roepen, fluiten in rust en gewone tijd. Proberen te lokken met brokjes, op een forum gezet waar ik woon, ben nu bezig met kattenplaza (bedankt Saskia 78). Eigenlijk weet iedereen dat we hem kwijt zijn. Vlgns mij werken asielen hier in de buurt samen met Amivedi. Dus als hij daar binnen komt word ik wel gebeld. Hij heeft een chip dus... eigenaar is makkelijk op te sporen! Ik ga maar weer 'ns zoeken... zucht