Vrijdag avond klets

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 26 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    #1 Sun01, 26 feb 2016
    Laatst bewerkt: 26 feb 2016
    Dag dames,

Eind van de week, het weekend is in zicht. Hoe ziet jullie vrijdag avond eruit? Gaan jullie de deur uit en lekker op stap? Of is het een avond als alle andere avonden?

Maken jullie er iets speciaals van om het weekend in te luiden of kruip je vroeg onder de wol?

Fijn weekend!

2. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Wij gaan vanavond kolonisten met zwager en schoonzus.

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Vriendin komt gaan borrelen en onzin praten

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kruip lekker onder de wol en naar the Voice kijken.

5. Sweetpie

Sweetpie Niet meer actief

Kletsen bij een vriendin 😊

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Bad...lekker eten...keuken slopen...lekker op de bank hangen

Zoiets voor vanavond :D

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Bankhangen en lekker vroeg op bed 😁

8. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Man brengt zoon net naar bed. Daarna film op met een wijntje en olijven, chips en wat nootjes.
    Morgen ontbijt op bed met z'n drieën en daarna naar het bos. Beter kan het weekend niet beginnen ❤️

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou mijn vrije avond ging niet door.

Dochter zou tot morgen bij haar vader zijn. Maar ze verveelde zich. En mama roept. Kom dan maar weer naar huis.

Ach was al blij met een dag.

En ook weer gezellig net potje frozen monopoly gespeelt. Zakchips staat klaar.
    ...

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wij zijn net terug van een etentje met gezin. Mijn man houdt zometeen met zijn zoontjes mannenavond in de woonkamer, gaan er vannacht 'kamperen' en ik hou samen met mijn dochter een meidenavond, lekker tutten en daarna in het grote bed naar de nieuwste Barbie film kijken.

11. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Wat gezellg!

12. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Wij gaan lekker uit eten met vrienden! Kids bij opa en oma, morgen uitslapen... Heerlijk!

13. dolley

dolley Bekend lid

24 sep 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Net ons zoontje naar bed gebracht en straks even een heerlijke warme douche. Daarna lekker pyjama aan en onder een dekentje bankhangen. Morgen verjaardag van mijn schoonvader. En zondag weer verder met inpakken voor de verhuizing.

14. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik heb de twee kleintjes op bed liggen en de oudste zit lekker bij mij op de bank. Straks iets lekkers op tafel en een enge film en daarna mag hij crashen op papa's bed want die heeft late dienst.

Morgen gaan we ons vroeg melden bij het voetbalveld waar een wedstrijd gespeeld moet worden. Morgen middag gaan we even de stad in met zijn allen

Zondag gaan we eerst zwemmen en daarna naar de dierentuin.

15. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Vanavond gewoon lekker op de bank hangen :D Kids liggen lekker op bed want we moeten morgen ochtend gewoon weer op tijd op de voetbal zijn ;)

Lekker relaxed avondje dus :D

Morgen boodschappen doen en naar een verjaardag en dan krijgen we voor het eerst mijn neefje van een maand oud als logé dus dat zal wel weer wennen zijn hihi ( mijn kids zijn 5 en 8 )

Zondag lekker genieten van ons neefje :D

16. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wat een leuk idee, kamperen in de woonkamer!

Wij ploffen zo met wat lekkers te knabbelen op de bank. Morgen een fikse boswandeling, zondagmiddag naar het concertgebouw met de oudste twee en 's avonds ga ik met drie vriendinnen uit eten. Prima weekendje!

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik ben aan het werk en verveel me dus ik struin het internet af.

18. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Zoontje ligt op bed , dochter heeft logeer partijtje bij haar nichtje tot zondag daarna komen de meiden 2 dagen naar ons toe.
    Wij hebben lekker gegeten nadat zoontje op bed lag ( die eet op vrijdag altijd bij oma namelijk) , heb net de beneden verdieping helemaal gedaan en zit nu te wachten tot de vloer droog is.
    Lekker avondje op de bank vanavond , niet heel laat naar bed ben moe....

Morgen is man hele dag werken. Gaan zoontje en ik lekker op de fiets ergens heen wordt lekker weer (vandaar de beneden verdieping vast gedaan ;)). En de boven verdieping doen.
    In de avond komt ons andere nichtje oppassen en gaan wij lekker even wat eten ergens :)

Zondag gaan wij iets leuks doen als het lekker weer is. Denk dierentuin.

En maandag heb ik ook nog weekend haha. Heerlijk ben er zo aan toe.

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Leuk!

Kamperen in de woonkamer doen wij ook geregeld. Ik heb ook zo'n halve koepel tent, ooit eens gewonnen bij de postcode loterij ;) Die zetten we dan op en dan zorg ik er voor dat de matrassen daar in gaan en dat de mand gevuld is met broodjes voor de volgende ochtend hihi

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Man is nu zwemmen met zoon, dochter kijkt Barbie met dekentje op de bank. Man gaat straks nog even auto klussen en ik languit op mijn stoel Netflix kijken en nig even marktplaatsen voor een eettafel. Morgen ander tafeltje ophalen, waar ik salontafel van ga maken .

Deel Deze Pagina