Hoi, het gaat goed hier. Maar ze zullen volgende week ook nog een dagje bezig zijn. De verwachting is wel dat ze morgen klaar zijn, maar er moeten ook nog 2 rolluiken en 2 screens opgehangen worden, dus dat wordt volgende week. Vandaag de grote ramen die met de kraan moeten en dan morgen nog de deur naar de garage en badkamerraam. Wat een klus maar het wordt echt zo mooi Hoe is het bij jullie? Alles inmiddels opgelost?
Wauw, super gaaf zeg! Die luifel boven de voordeur, hoe heb je dat gedaan? Is die ook van kunststof? En waar zit die aan vast? Aan de muur? Nee, hier helaas nog niet opgelost. Klacht van de voordeur is nu doorgeschoven naar de fabriek, maar ik hoor heel de week niks, dus vandaag maar weer gemaild. Ook over de beschadiging in het glas hoor ik niks meer. Baal er nog steeds van dat ze zo laks zijn om het op te lossen. Moet overal zelf achteraan en heb al tig verschillende mensen gesproken. Voor mij dus wel een minpunt tot nu toe voor ze, terwijl ik over t algemeen erg tevreden was.
Die luifel zat er al toen we het huis kochten. Alle huizen in onze buurt hebben dit. Is van beton gemaakt. Zit inderdaad aan de muur vast. Nieuwe kozijn is er gewoon onder gemonteerd. Wat raar dat de nazorg zo slecht verloopt. Zo zonde, want dan gaat alles zo goed en laten ze het hier liggen ;-( Voor alsnog lijkt hier alles goed te gaan. Enkel 2 scharnieren van de voordeur binnenzijde zijn tijdens transport licht beschadigd, maar dit zijn kapjes en daar neemt de monteur morgen nieuwe voor mee.
Hier was gisteren de laatste klusdag en helaas, zoals we zelf al dachten, kregen ze het niet klaar. De deur naar de garage moet nog geplaatst worden, 2 rolluiken en 2 screens moeten nog bevestigd worden. De keralieten delen boven de kozijnen aan de buitenzijde moeten nog geplaatst worden en zowel de voor- als de achterdeur aan de binnenzijde moet nog afgewerkt worden. Volgende week zitten de monteurs bij een andere klus en dan zijn ze 2 weken dicht. Ben gisteren gebeld door Flex kozijnen en 8-9 en 10 januari zijn we ingepland om alles af te maken door dezelfde monteurs. Ook hoeven we de factuur nog niet te betalen, pas als alles opgeleverd wordt in januari. Buiten dat de planning niet helemaal goed gelopen is (het is gewoon enorm veel werk ons hele huis) zijn wij wel echt tevreden. Alles ziet er keurig uit en netjes afgewerkt. Toevallig bij 1 kozijn wel al keraliet aan bovenzijde geplaatst, dus dit raam is helemaal klaar (al moet hier nog een screen bevestigd worden). Wij hebben besloten door dat de werkzaamheden wat uitlopen om thuis ook meteen eea maar te gaan aanpakken. In de rommel zitten we nu toch al. Dus hele benedenverdieping wordt meteen geschilderd en op de bovenverdieping ook de 2 slaapkamers. Het toilet/ waskamer krijgt een make over en in de badkamer komt meteen ene nieuwe kast en nieuwe inloopdouche. Als we dan toch bezig zijn
Jammer dat het nog niet af is en je nog langer in de rommel zit. Irritant dat ze dan net 2 weken dicht gaan he?! Maar idd een goede reden om dan maar andere dingen aan te pakken Hier heb ik gister zelf maar weer contact gezocht, anders had ik niets meer gehoord vermoed ik. Ze komen in het nieuwe jaar langs voor de deuren, die afspraak zouden ze tzt inplannen, dus ben benieuwd
Mag ik vragen wat jullie kwijt zijn en voor hoeveel dat is? Wij hebben ze laten komen en ik schrok toch wel van de prijs. Wij willen 10 "kleine" ramen vervangen, totaal 12m2. De helft daarvan zijn vaste ramen en hoeven dus niet open en dicht te kunnen, de andere helft wilden we draai-kiep. Dan kwamen ze uit op €27.000. Ik las hier dacht ik dat @Kramertje in eerste instantie een offerte had van 32.000? Voor véél meer werk dan dat wij willen. Ik hoop dat er ergens een rekenfout is gemaakt, want dit zat wel flink boven wat wij gecalculeerd hadden.
Wij zijn uiteindelijk € 42.950,- kwijt, daarvoor wordt het volgende vervangen: - Voordeur + raampje ernaast (veiligheidsglas) - Achterdeur + raampje ernaast (veiligheidsglas) - Deur naar garage - Dakkapel + draaikiepraam + hor + vensterbank - Velux dakraam - Slaapkamerraam (3 meter) + draaikiepraam + hor + vensterbank - Slaapkamerraam (3 meter) + draaikiepraam + hor + vensterbank - Badkamerraam + draaikiepraam + hor - Waskamerraam (klein) + vensterbank - Voorraam (3,50 meter) + vensterbank (veiligheidsglas) - Aanbouw 3 ramen (totaal 3 meter) (veiligheidsglas) - Aanbouw 3 ramen (totaal 2,50 meter) + vensterbank - 3 rolluiken - 2 Screens - Boven alle kozijnen nieuw keraliet Aantal ramen duurder glas (veiligheidsglas) ivm grootte raam en/of ramen van plafond-vloer. Ik vind onze prijs echt meer dan schappelijk voor alles wat ze doen. De offerte die we hadden van de 1e partij voor al bovenstaande kwam uit op € 79.000,-. Dus bij Flex kozijnen bijna de helft goedkoper uit. Wij hebben allemaal dit soort grote ramen (voorraam is 3,50 meter).
@Bloempjelief mag ik jou wat vragen? Jullie hebben toch ook buiten antraciet en binnen wit? Mag ik vragen wat voor raambekleding jullie erbij hebben? Bij ons komt Veneta vanmiddag langs en wij dachten eraan om beneden weer witte jaloezieën te nemen, maar vinden het beide aan de buitenkant echt niet mooi staan. Het chique van het kozijn verdwijnt zo helemaal. Dus zijn nu een beetje lost in wat we moeten nemen...
Wij hebben creme, doorschijnende vouwgordijnen. Gewoon degene die we al hadden. Die hangen dus wel hoog en dus maar een kleine rand. Wil in pb zo wel even een foto sturen evt hier vind ik het zelf wel erg mooi staan, maar witte jaloezieën zou ik denk ook over twijfelen. Is zwart geen optie? Alhoewel het dan wel weer erg donker wordt misschien?
Bedankt, dat klinkt alsof jullie veel krijgen voor "relatief weinig geld". Ik hen het idee dat het bij ons echt flink duurder is dan bij anderen. Wij hebben inmiddels nog 2 offertes opgevraagd en die zaten allebei rond de 12.000. We gaan ze morgen maar even bellen om te vragen waar het grote verschil vandaan komt. Misschien is er wel een goede reden voor.
Nou dan klinkt het helemaal alsof ze bij jullie een foutje hebben gemaakt. Mijn inziens betalen wij echt niet heel veel voor wat we krijgen, maar inderdaad in vergelijking lijken jullie wel heel veel te betalen. Altijd goed om even navraag te doen en of zij het verschil dan zouden kunnen verklaren. Ben benieuwd. Wil je het eventueel delen?
We hebben nog even contact met ze opgenomen en hij zegt dat het gewoon klopt. Volgens hem zijn ze 4 dagen bezig bij ons, voor 10 kleine ramen. De meeste kosten zitten dan ook in het plaatsen. Wij gaan dus niet met ze in zee, het prijsverschil is wel héél groot!
Ik moet wel eerlijk zeggen dat dat wel klopt. Hoe klein of hoe groot je raam ook is, het werk blijft hetzelfde. Ze zijn bij ons ook 7 dagen bezig. Ze doen maar 2 objecten per dag. Vaak zijn de manuren ook het duurste. Kijk overigens wel even goed naar de voorwaarde van het andere bedrijf qua garantie en garantie bij faillissement en welk soort kozijnen zij verkopen. Schuko van Flex is wel een van de beste kozijnen, zijn met K-Vision.