Offerte kunststoffen kozijnen reeël?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kramertje, 12 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja ik geloof ook wel dat het klopt hoor, voor ons alleen vervelend dat je dan voor kleine ramen bijna net zo veel kwijt bent als voor grote. Het andere bedrijf heeft ook Schuco en die prijs was een heel stuk schappelijke. We gaan nog wel even goed kijken of er daar nog addertjes onder het gras zitten, maar de offerte van Flex vinden we helaas echt te duur.

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.589
    8.717
    113
    Vrouw
    Snap ik! Wel gek dat er dan zo’n groot verschil zit. Bij ons hadden we ook verschil, maar dat lag wel wat dichter bij elkaar.

Hier is er vanmiddag iemand van de fabriek geweest, een duitser, dus helemaal niet handig natuurlijk.
    Schoonpa maar even laten komen, anders had t helemaal niks geworden.
    Maargoed, deur is dus scheef, of hangt scheef en bol, dus we krijgen een nieuwe. Duurt wel weer even, maar dat vind ik niet zo erg. Eerst maar even bevallen en genieten van de kleine straks ;)

3. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Nee snap ik zeker hoor, zou ook voor de veel goedkopere gaan, hebben wij tenslotte ook gedaan alleen was het wel Flex bij ons.

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Wel fijn dat het nu geregeld wordt!

Bloempjelief vindt dit leuk.
  5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Hebben ze bij veneta ook jaloezieën voor kunstof kozijnen? Dus die je erin klikt net als plisse voor kunststof?

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Bij ons zijn ze vorige week geweest om in te meten. Ben benieuwd wanneer ze komen plaatsen. Wat mij betreft na de winter. Wij hebben boor het keralit de wat bredere plank gekozen, ben erg benieuwd hoe het zal gaan lijken. Ook in combinatie met de rolluiken en screens.

@Kramertje, nu al heel mooi geworden bij jullie! Hebben jullie ook antraciet 7016?

@Bloempjelief, wat shit dat het bij jullie niet helemaal lekker loopt. Heel vervelend dat je er zelf achteraan moet. Hopelijk is straks alles opgelost.

Bloempjelief vindt dit leuk.
  7. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Volgens mij niet. Ze zijn hier woensdag geweest, maar raadde de jaloezieën ook niet aan bij onze ramen, dus we hebben iets heel anders gekozen.

8. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Ja klopt buiten Ral 7016 en binnen Ral 9016.

Hier waren ze snel met een plaatsingsdatum. 8 weken na bestelling.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    #169 consider, 22 dec 2023
    Laatst bewerkt: 22 dec 2023
    Wat hebben jullie gekozen?
    Wij hebben nu in het hele huis jaloezieën.
    Aan de achterkant krijgen wij nu kunststof. Weet niet of ik het mooi vind dat ik de ene helft van de woonkamer jaloezieën heb en aan de andere kant iets anders :|
    Wil uiteraard niet iets hebben waarbij je in het kunststof moet boren.
    En overal iets anders doen is ook wel heel erg zonde want we wonen hier nog geen 3 jaar.

10. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Wij gaan overal voor inbetweens en in de badkamer, toilet, dakkapel, dakraam en deur keuken voor plissé.

Je kan jaloezieën ook aan het plafond hangen.

Wij hebben nu alles donker aan de buitenzijde, dus onze witte jaloezieën staan ook niet mooi (vinden wij, te veel contrast).

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    #171 consider, 20 jan 2024
    Laatst bewerkt: 20 jan 2024
    Jaloezien aan t plafond is bij ons geen optie. Onze ramen komen niet tot aan het plafond. Dus het zal dan wel plisse gaan worden denk ik. Ben alleen bang dat het heel erg kaal zal gaan lijken.

Ze komen bij ons plaatsen in de voorjaarsvakantie :D
    Zie wel erg op tegen alles wegzetten en de troep naderhand.

12. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Ik snap het hoor wij hebben ook dat gevoel dus inmiddels hebben wij toch weer jaloezieën besteld. Op de kamers waar draaikiepramen zitten komen ze met een afstandshouder waardoor de ramen gewoon open kunnen. Ze worden over 2 weken geleverd. Dit maal wel voor zwart gegaan. Hebben nu witte maar ziet er niet mooi uit aan de buitenkant met antraciet grijze kozijnen.

Overigens zijn ze hier nu helemaal klaar. Totaal 8 dagen bezig geweest, het was dan ook echt ene klus naar meiden, wat is het prachtig geworden! We hadden ook echt een top montage team! Na de oplevering vorige week een aantal kleine dingen. De deurstang achterdeur brak vorige week waardoor de deur niet op slot kon. Verder een verkeerde brievenbus geleverd en de voordeur moest nog iets anders gesteld worden. En helaas een klein scheurtje buiten in een kozijn. Na het aangeven van deze gebreken werden we 2 dagen later gebeld dat ze gisteren langs zouden komen om alles op te lossen, dus binnen een week. Gisteren ook alles netjes opgelost. Enkel het scheurtje daar komt een externe partij voor.

Ook worden we steeds netjes gebeld door Flex op de dag van montage om te vragen of alles na wens is geweest. Dus wat ons betreft zijn wij uiterst tevreden en zouden we flex kozijnen zeker aanraden.

consider vindt dit leuk.
  13. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.589
    8.717
    113
    Vrouw
    Goed om te lezen!
    Hier heb ik er zelf helaas vaak achteraan moeten zitten.
    Uiteindelijk hebben we inmiddels een nieuw raam in de achterdeur en een draaiknop.
    In week 7 wordt de nieuwe voordeur als het goed is geleverd, maar deze wordt door de fabriek zelf, uit Duitsland, erin gezet. Wel irritanr, want die man spreekt ook echt alleen maar duits. Moet dus echt iemand in huis hebben die kan communiceren met m. Ben iig blij als alles eindelijk achter de rug is :)

14. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Nou wat een verschil hè! Ik krijg echt dezelfde dag vaak nog antwoord op een mail, anders de volgende dag of direct dezelfde dag gebeld. Jammer dat het bij jullie zo loopt, maar hoop wel dat alles straks naar wens is opgelost!
    Enige wat wij nog hebben is 3 witte vlekjes op de achterdeur en een klein scheurtje in het kozijn. Daar komt dr. vinyl voor langs. Wij hebben die 5% nog in ons zak en betaalbik uiteraard pas als de laatste puntjes ook opgelost zijn.

15. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.589
    8.717
    113
    Vrouw
    Die hebben wij idd ook nog niet betaald ;)

16. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.273
    5.871
    113
    Vrouw
    Volgende week je nieuwe voordeur?
    Hier krijgen we eind februari nog nieuwe geleiders bij het grote rolluik op de slaapkamer. Bij een beetje wind klappert deze.

Verder gisteren de raambekleding binnen gekregen! Zo blij mee. We zijn van witte jaloezieën met ladderband naar zwarte jaloezieën zonder ladderband gegaan.
    Even een foto hieronder van voor en na:

IMG_7208.jpeg Bekijk bijlage 764512 Bekijk bijlage 764513 IMG_5365.jpeg IMG_5366.jpeg

Mammavantwee en Neuzeke vinden dit leuk.
  17. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.589
    8.717
    113
    Vrouw
    Vanmorgen maar weer een mail gestuurd. Al 2 weken niks meer gehoord op mijn laatste mail over de deur die niet altijd goed sluit. Vanmorgen kwam ik terug van school en kon ik niet naar binnen met mn dochter. De haken zijn niet goed in het slot gevallen en alles stond dus vast.
    Kon gelukkig via de achterdeur naar binnen. Heb gelukkig overal foto’s van gemaakt. Maar dit moet toch niet mogen gebeuren met een deur waar ik duizenden euro’s vooe heb betaald? Ben benieuwd naar hun reacties.
    Had inmiddels ook een betalingsherinnering gekregen van die 5%. Wat mij betreft krijgen ze die helemaal niet meer. Wat een gezeik zeg. Plaatsen prima, maar de rest is echt een aanfluiting.

18. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.589
    8.717
    113
    Vrouw
    Dit was de binnenzijde.

Bijgevoegde bestanden:

19. Maan14

Maan14 Fanatiek lid

6 feb 2022
    2.892
    3.067
    113
    Wat een ellende zeg! Je kunt een officiële ingebrekestelling sturen? Via de post en via email. ' mochten ze het niet fixen moet dit vanuit de rechtsbijstand namelijk ook'

Daar bij een termijn stellen die schappelijke is dat het hier binnen opgelost moet zijn.

De brief moet dan wel aangetekend.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Dit is echt shit!
    Ik zou ook een ingebrekestelling sturen. En daar een termijn in zetten.
    Heb je een rechtsbijstand verzekering?

Deel Deze Pagina