meid ik heb je andere berichten ook gelezen en gereageerd. ik wil je heel veel sterkte wensen. Het is een moeilijk besluit lijkt me maar als hij zo tegen je doet elke keer maar weer is het denk ik de beste keuzen. heel veel sterkte ook met de aangifte, is niet niks!
nou ik had voor mezelf zoiets 2 week geleden wat moet ik nog met hem hij ziet me liever falen dan succes hebben wie zegt er tegen z´n dochter karin zou een betere dochter zijn ook als ik hem iets vraag om te doen of ergens met ons heen gaan dan vraagt hij gelijk veel geld voor nog geen 30 kilometer op en neer 15 euro of band verwisselen scooter vraagt ie geld terwijl als wij hem helpen moeten we het gratis doen en als ik een kind heb en heb een koelkast en tv over dan zeg hier mag je hebben nee hoor of ik mag het lenen tot dat we iets anders hebben of we moeten 185 voor alleen de koelkast betalen en nog es 50 euro voor een ouwe tv die hij voor 30 heeft gekocht dat noemt zich vader nou in mijn ogen is hij alleen nog zaad donor
je hebt het heelgoed gedaan meid,vind het heel knap van je en wens je veel sterkte.Ik weet niet of je die koelkast en tv terug gaat geven maar laat het hem dan maar lekker douwen waar de zon niet schijnt pff rotvent kan er echt niet tegen als ouders zo met hun kinderen omgaan heb ook zo een soort vader namelijk dikke knuffel
Hier net zo'n sperma donor,, heb hem nu 11 jaar niet meer gezien en mis er niks van, ik heb mijn moeder/vriend/broers en zij zijn is alles voor mij. Goed dat je de knoop hebt doorgehakt je verdiend echt beter meid!! Liefs
het erge is nog de gehele famillie staat achter me vader en heb hun sinds vandaag ook links laten liggen