ben net zo slim geweest om een elek koelbox te bestellen, die werkt op de sigarettenaansteker in de auto... maar daar zit ook de navigatie in.... mijn man zegt dat er geen tussenstukje is of dergelijke wie weet hier iets op??? we moeten helemaal naar spanje en ik wil graag de spullen koud houden
Bedoel je zoiets? Sigaretten aansteker splitter kabel [CEL.CIGSPLT] - €3.95 : Kabeltje.com, de toonaangevende kabel leverancier
t kost wat maar dan heb je ook wat meid .... Sigaretten aansteker splitter kabel [CEL.CIGSPLT] - €3.95 : Kabeltje.com, de toonaangevende kabel leverancier
je hebt een tussenstuk hoor. Bij halfords had ik die voor mn ouders gehaald, waar 2 aansluitingen in kunnen en dan zit hij op 1 sigaretaansteker. Hun hadden namelijk hun handsfree en tomtom in de auto.. dus het was of de tomtom of de handsfree.. toen heb ik die kado gedaan was maar een paar euro.
Ja die heeft het gewoon. Gewoon bij de accesoirres kijken in de winkel. Of even vragen aan zo'n pipo in de winkel
Wij hebben 3 van die sigaretten aansteker punten in de auto. 1 bij het dashbord, 1 in de arm steun en 1 in de kofferbak. Dus misschien hebben jullie ook wel meer? Overigens hebben wij een luxe uitvoering van de renault laguna
hebben jullie er niet 1 in de koffer? Lijkt me niet echt handig als je een koelbox bij je benen hebt staan als je zo ver moet rijden