Beste zp leden Bij de meldingen valt het op dat er behoefte is aan een dergelijk topic. Om te voorkomen dat er dubbele topics verschijnen lijkt het ons gepast om er op deze manier een te openen. Dit topic is dus puur bedoeld ter nagedachtenis aan de slachtoffers of steunbetuiging voor nabestaanden.
Voor alle betrokkenen die met dit gemis en verdriet moeten omgaan heel veel sterkte en gecondoleerd met dit grote verlies.
Ik vind het echt gruwelijk erg wat er is gebeurd en wens ik een ieder die een dierbare is verloren veel sterkte..
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. *slik zelf al de hele week een traantje weg terwijl ik niemand ken*
Ik wens een ieder die hier direct of indirect een dierbare verloren heeft heel veel kracht en liefde toe om hiermee te leren omgaan. Mijn kaarsje brand voor jullie.
Nog iedere dag denk ik met tranen in mijn ogen aan alle slachtoffers en nabestaande! Iedere dag besef ik dat ik dankbaar moet zijn voor wat en wie ik ben! Ook ben ik dankbaar voor alles wat ik wel en (nog) niet heb! Iedere avond als ik mijn kinderen toedek in hun veilig bedje,zal ik dankbaar zijn voor de fijne of juist minder fijne dag....iedere dag is een goed dag!! Ik gedachte zal ik zijn,bij alle slachtoffers en hun nabestaande die hun dierbaren zijn verloren.
Vreemd hoe ik, net als zovelen, 'geraakt' ben, terwijl ik geen van de mensen op deze vlucht persoonlijk kende. Toch ben ik bedroefd en boos om wat hun is overkomen. Ik wens de mensen die wel familie,vrienden, bekenden zijn verloren veel sterkte toe. En vooral de kracht om hun geliefde vooral te herinneren zoals hij of zij bij leven was, en niet zoals ze zijn gestorven. Bekijk bijlage 407947