* Officiële condoleance topic voor vlucht MH17*

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door paula1984, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala89

Nala89 Bekend lid

3 feb 2014
    687
    0
    0
    Raar eigenlijk. Ik ken niemand uit deze bewuste vlucht. En toch slaap ik slecht! Denk ik aan de slachtoffers en de nabestaande.

Maar wat is raar? Raar is dat opeens 300 mensen zo bruut uit het leven worden getrokken.
    Raar dat een stelletje leipkezen het nodig vonden een vliegtuig uit de lucht te halen met daarin gezinnen, geliefden, familieleden, vrienden van 1000den mensen.
    Raar dat je fijne vakantie leest en later rip!
    Ik kan het niet anders verwoorden, ik wil het niet anders verwoorden.

Intens verdrietig, wil ik alle nabestaande heel veel sterkte wensen voor dit enorme verlies. Wil ik alle slachtoffers een fijne laatste rustplek wensen in het land waar hun geliefden op hun wachten.

2. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Een daad van terreur, alleen maar onschuldige slachtoffers. Zelfs hun spullen worden nog geplunderd. Ik vind het zo verschrikkelijk, wat gebeurt er toch allemaal in de wereld. Ook alle verschrikkingen in en om de Gaza strook, ook daar zoveel onschuldige mensen. Ik heb er geen woorden voor.

Alle nabestaanden van de slachtoffers van dit onvoorstelbare verlies, heel heel veel sterkte...

3. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. Wat een verdriet om je dierbaren (vooral op deze manier) te moeten missen. Wij wensen jullie heel veel sterkte de aankomende tijd en hopen dat jullie dierbaren een eervolle laatste rustplek mogen krijgen.

4. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Zo verdrietig, zo pijnlijk, zo onmenselijk.

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor een ieder die het nodig heeft.

5. misa

misa Niet meer actief

Enorm veel sterkte met het verlies, de gevoelens van verdriet, onmacht en boosheid.

Het laat me niet los en ik leef erg mee. :(

Gecondoleerd en sterkte!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Vandaag ben ik stil. Ik voel me down. Ons leven gaat verder en die van jullie? Zomaar ineens is het voorbij.
    Samen stapten jullie het vliegtuig in, samen de dood tegemoet.....

Gecondoleerd en sterkte voor hen die iemand moeten missen. Het verdriet zal enorm zijn. 101 vragen maar o zo weinig antwoorden.

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Met tranen in mijn ogen lees ik net de lijst met slachtoffers op Volkskrant.nl
    Veel slachtoffers hebben nu een 'gezicht' en dit komt keihard binnen.
    Zo ontzettend veel kinderen aan boord en kinderen die nu helemaal alleen zijn omdat ze niet mee waren op vakantie.
    Ouders die hun kinderen en ouders verloren zijn die samen op vakantie gingen.
    Voor alle nabestaanden heel veel sterkte met dit ondraaglijke verlies en de tijd die komen gaat.

Deel Deze Pagina