Hoi meiden, Ik ben zwanger van een tweede en het wordt een meisje . Nu zijn we bezig met het verzinnen van een naam en vinden de naam Feelien (zo spreek je het tenminste uit) erg mooi. De vraag aan jullie: hoe zouden jullie dit schrijven? 1) Feelien 2) Félien 3) Feline 4) Féline 5) Phelien 6) Phéline Thanks alvast voor jullie mening!
Mm ik spreek hem dan wel uit als Feelien. Ik weet niet hoe dat bij anderen is? Haha. Maar ik snap je twijfel hoor. Ik heet zelf C.eline, uitspraak Ceelien, en dan gaat de uitspraak toch vaak fout. Feline, Féline en Pheline zie ik dus niet goed gaan door -e. Dus ik zou voor Felien of Félien gaan en dan vind ik Felien het makkelijkste en meest logisch. Al moet ik er wel even aan wennen.
Fuh-lien of fuh-lie-nuh zou ik nooit zeggen, ik vind de spelling zonder streepje al heel duidelijk (dus Felien/Feline ipv Félien/Féline). Maar met streepje kan ook als je dat mooier vindt.
Ik zou gewoon Felien schrijven, het simpelst. Ken een meisje met die naam en heb dat eigenlijk meteen goed gelezen en niet als Fuh-lien
Feline wordt ook gewoon uitgesproken als Felien. Staat vind ik het mooiste van de opties. En als je geen enkele twijfel wilt dan Feelien
Ik spreek Feline echt uit zoals het er staat.. als je de uitspraak Feelien wilt zou ik zeker voor Felien gaan.