Hallo! Toch wel leuk om ook even berichtje achter te laten. Begin oktober heb ik mijn mirena laten verwijderen. 20 september voor het laatst ongi. (eerste keer sinds mirena, daarvoor jaar niet ongi) Eigenlijk zijn we te ongeduldig geweest, want tijdens mijn mirena niet ongi behalve laatste keer, wel maandelijkse klachten... maar heb mijn cyclus dus totaal niet in beeld. Als ik een normale cyclus van 28 heb, had ik gisteren NOD... maar geen klachten of wat ook én een negatieve test vanmorgen. Heb mijn banner maar op 30 dagen ingesteld. Afwachten dus! Wel wat vage klachten zoals geen zin in koffie, bloedend tandvlees, duizelig, borrelende buik sinds anderhalve week. Ben benieuwd wat jullie lichamen voor signalen afgeven. Sophie
Hoi en welcome! Klachten komen mij niet bekend voor. De eerste 2 weken na NOD waren voor mij heel normaal. Daarna begon de misselijkheid en dit niet alleen 's ochtends, maar lekker de hele dag. Vanaf die tijd kan ik geen koffie of thee meer zien. Maar iedere vrouw reageert weer anders. Dus: ik hoop voor jou dat alles positief verloopt!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Welkom op het forum! Komt me allemaal bekend voor je verhaal, wij zijn ook gelijk aan het klussen gegaan, ongeduldig als we waren, morgen ga ik voor de zekerheid een test doen, ik hou nu nog mijn cyclus van voor de mirena aan, ik heb ook wel klachten, maar die zouden ook gekoppeld kunnen zijn aan een aankomende ongi Ik hoop voor je dat het al raak is of anders iig dat je snel duidelijkheid krijgt En blijven klussen, baadt t niet, schaadt t niet Grtjs Fem