als zwanger worden maar niet wil lukken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bellemarie, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellemarie

31 okt 2007
    5
    0
    0
    Hallo,
    omdat er zoveel onderwerpe staan en ik niet goed weet waar ik het beste terecht kan, plaats ik maar een nieuw onderwerp en hoop dat iemand zich hierin herkent en reageert.
    ik ben 35 jaar en sinds ruim een jaar proberen we zwanger te worden en nog steeds znonder succes. Lange tijd heb ik mezelf wijsgemaakt dat het niet zon punt is, gemiddels duurt het toch meer dan een half jaar dus waar maak je je druk om en ach zonder kinderen heeft ook zijn voordelen. Zo langzaamaan geloof ik mezelf niet meer zo en wordt het elke maand moeilijk als ik weer ongesteld wordt. Wie herkent zich hierin en wil hierover mailen.?

we zijn nu bij de gyneacoloog geweest, allebei onderzocht en het lijkt allemaal goed te zijn. Nu moeten we gaan praten over hormonen of zoiets. Wie heeft daar ervaring mee?

Ik hoop snel iets van iemand te horen.....

groetjes :D

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk dat je op het forumonderdeel Vruchtbaarheidsbehandelingen meer aansluiting zult vinden dan hier. Daar kletsen meer meiden mee die ook al langer bezig zijn met zwanger worden, hormoongebruik, enz.

Heel veel succes met alles!

Groetjes,
    Jippie

3. bellemarie

31 okt 2007
    5
    0
    0
    Thnx! ik ga meteen kijken.

4. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    hoi hoi

ik ben ook al een jaar aan het klussen zonder suc6 ik ben dan wel geen 35 maar bij ons lukt het ook maar niet terwijl alles goed is

ik heb twee weken geleden clomid gekregen om een eisprong optewekken

hopelijk ben je snel zwanger

5. bellemarie

31 okt 2007
    5
    0
    0
    ik weet eigenlijk niets van clomid. wat is het en hoe werkt het? heb je daar veel last van :(:

Deel Deze Pagina