ik vroeg me af of iemand een idee heeft hoe ik filmpjes van YouTube kan downloaden om ze vervolgens offline te kunnen bekijken?
Pwn voor de link zetten dus pwnyoutube krijg je dan. Of onlinevideoconverter.com. Worden wel flinke bestanden
Je gaat naar de website van YouTube (Dus niet de app) Dan duw je met je vinger op t filmpje (even ingeduwd houden) en dan krijg je video opslaan te zien!
Wij hebben de app VDownload en kunnen daar 16 filmpjes in zetten. Ook hebben we een abonnement op Netflix. Daar kan je ook nog filmpjes downloaden. We zijn pas een maand weggeweest en hebben toen meer dan 5000 km gereden. Af en toe een filmpje vonden de kinderen wel fijn
Dank voor alle tips! Ga het eens proberen! Wij hebben Netflix. Wist niet dat je dat ook offline kon kijken
Ik wist ook niet dat je Netflix offline kunt kijken. Hoe werkt dat dan? Dan zet ik het namelijk op de tablet van mijn dochter voor de vakantie.
Naar aanleiding van hier heb ik dit net op onze laptop gedaan. App van Netflix downloaden, daar inloggen en bij mij kreeg ik toen meteen de doorverwijzing naar het downloaden
Idd gewoon op download knopje bij Netflix. Niet alle films series zijn geschikt. Maar op tablet en telefoon krijg je meteen een knopje met download films en series. Staat genoeg tussen. Onze kids waren tevreden. En op vakantie hebben ze nieuwe erop gezet.
Wij hebben schermpjes in de auto met USB, maar hoe krijg ik dan filmpjes op die schermen? Ik weet niet joe ik filmpjes op usb zet?