Internationale huizenruil ervaring gezocht!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door itakepictures, 16 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Iemand hier ervaring met (internationale) huizenruil? Wij willen met ons gezin in de winter een periode van 1-2 maanden in het buitenland verblijven (bestemming nog open, voorkeur voor max. 3 uur tijdsverschil) en dan het liefst via een huizenruil constructie. Nu zijn er alleen superveel websites, die soms ook flink inschrijfgeld hanteren, en zie ik even door de bomen het bos niet meer. Wie heeft ervaring en kan mij op weg helpen?

2. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Kennis heeft het gedaan. Maar kijk heel goed waar je terecht komt. Huizen op populaire plekken zijn schaars en duur. En er zijn veel plekken waar juist een stuk minder te beleven is.

Verder is het een behoorlijk risico om vreemden bij jouw thuis te laten. Zorg dat je een kamer of ruimte hebt die je kunt afsluiten voor waardevolle of privé bezittingen. Laat een bekende wekelijks langskomen om de post te halen en even om de deur te kijken. En kijk goed wat je doet bij schade.

Ik zou zelf geen vreemden zo lang in mijn huis willen. Wel als het een 2e of vakantiehuis betreft.

Deel Deze Pagina