Offline filmpjes Zappelin app

Discussie in 'De lounge' gestart door Tralalala, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Haai dames!

Zondag ga ik vliegen met mijn twee knullen en voor peuterzoon heb ik de Zappelin app op de tablet gezet omdat ik op internet las dat je via die app offline filmpjes kunt kijken. Maarre, mij lukt dat dus niet... Weet iemand hoe dat werkt??

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Volgens mij kun je niet offline filmpjes kijken met zappelin....Hier niet in elk geval

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ik lees mee, want ik heb ook hier op zp al meerdere malen gelezen dat men die filmpjes gedownload of iets anders had waardoor ze offline te bekijken waren, maar mij lukte het niet.

Hier toen ook een topic geopend, maar niemand wist het:(

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dan moet je het ouder menu openen aan de linkerkant. Daar kun je voor een optie kiezen in de tweede balk (eerste is om alleen met WiFi te kijken) om filmpjes op je tablet te zetten zodat je offline kunt kijken.

5. tuc

tuc Niet meer actief

En dat kan ook met de android versie?? Of alleen met de ipad?

6. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik heb de app Video cache gedownload (op iPad). Daar kan je filmpjes van YouTube offline bekijken.
    Met de Zappelin app is het hier ook niet gelukt

7. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Ik heb inmiddels idd een app gedownload om youtube filmpjes te downloaden. Want die zappelin app snap ik helemaal niks van haha.

bedankt voor de reacties!

8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.485
    113
    Nooit gezien dat er een ouder deel bij die zappelin app zat, hij is dingen aan het downloaden, ben benieuwd of het werkt!

Deel Deze Pagina