Haai dames! Zondag ga ik vliegen met mijn twee knullen en voor peuterzoon heb ik de Zappelin app op de tablet gezet omdat ik op internet las dat je via die app offline filmpjes kunt kijken. Maarre, mij lukt dat dus niet... Weet iemand hoe dat werkt??
Ik lees mee, want ik heb ook hier op zp al meerdere malen gelezen dat men die filmpjes gedownload of iets anders had waardoor ze offline te bekijken waren, maar mij lukte het niet. Hier toen ook een topic geopend, maar niemand wist het
Dan moet je het ouder menu openen aan de linkerkant. Daar kun je voor een optie kiezen in de tweede balk (eerste is om alleen met WiFi te kijken) om filmpjes op je tablet te zetten zodat je offline kunt kijken.
Ik heb de app Video cache gedownload (op iPad). Daar kan je filmpjes van YouTube offline bekijken. Met de Zappelin app is het hier ook niet gelukt
Ik heb inmiddels idd een app gedownload om youtube filmpjes te downloaden. Want die zappelin app snap ik helemaal niks van haha. bedankt voor de reacties!
Nooit gezien dat er een ouder deel bij die zappelin app zat, hij is dingen aan het downloaden, ben benieuwd of het werkt!