Oké volgende week gaan we naar het buitenland op vakantie. Al een paar jaar luisteren we dezelfde muziek dan, in de auto voornamelijk cd's en bij de caravan via een kleine box. Iemand een idee hoe ik zonder abonnement muziek kan luisteren. Bijvoorbeeld via Spotify ofzo maar dan zit ik weer vast aan een abonnement en daar heb ik eigenlijk enkel voor de vakantie geen zin in. En graag zonder dat t m'n hele internet bundel kost natuurlijk. Of heb ik nu echt te veel wensen?
Toevallig nog ergens een oude ipod of mp3 speler liggen? Die gebruik ik nog altijd wel eens, vooral op vakantie. Dan thuis nog iets downloaden en erop zetten (van downloaden zelf echt geen verstand, ben opgegroeid met een vader die muzikant is en absoluut tegen dingen downloaden zonder ervoor te betalen )
Je kunt ook mp3's downloaden op je telefoon. Of mp4's (bijvoorbeeld via youtube) converteren naar een mp3 bestand.
Of gewoon voor 1 maand een abbo nemen op Spotify en daarna weer opzeggen? Volgens mij is de eerste maand zelfs gratis (proefperiode) en anders kost het je dan eenmalig 9,99