Hallo allemaal, Inmiddels zijn wij alweer bijna 3,5 jaar bezig voor een tweede kindje (eerste uiteindelijk ook via ivf gelukt). We hebben inmiddels de 8e terugplaatsing gehad (vorige week di was de eerste cryo terugplaatsing van de 2e ivf poging). Nu hebben we het voor het eerst in eigen cyclus gedaan ivm endometriose. En dan de avond van de terugplaatsing nog 5000 ie pregnyl ter ondersteuning. Dat is nu dus 9 dagen gelden. Omdat ik het idee had dat het wederom niet gelukt is, heb ik net getest. Kan dit nog van de Pregnyl zijn?
Ja dit kan zeker nog van de Pregnyyl zijn. Kan zeker 10-12 dagen duren alvorens het uit je lichaam is. Als je nu iedere dag test zal je het streepje zien oplopen of aflopen. Bij afloop is het echt nog Pregny, bij oploop maak je ook zelf HCG aan. Veel succes!
Pfoe dat is lastig .In theorie kan dat namelijk heel goed. Ik testte de eerste x elke 2 dagen na de pregnyl om te zien wanneer de pregnyl eruit was en ik kon weten wanneer het echt was. Ik duim mega hard! Als ze vanaf nu op lopen zou ik er wel geloven dat t is omdat je zwanger bent. Succes!
Nog steeds zwanger. Gisteren nog een keer getest. Maar pfffff wat is het moeilijk om te wachten tot de eerste echo. En na alle teleurstellingen in de afgelopen jaren zijn we beiden heel terughoudend. Nog wachten tot 7 november. Dan hebben we de eerste echo.