OFO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moonie, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Eind december zijn wij terug geweest naar de gyn voor controle ivm een cyste in een eierstok. Dit was gelukkig allemaal in orde maar hij heeft ons doorverwezen voor OFO.

Ik ben een jaar gestopt met de pil en heb lange en onregelmatige cyclussen (soms wel 8 wkn). De gyn denkt dat er een grote kans is dat ik zelden of geen eisprong heb. Hij vertelde dat dit evt. te verhelpen is met medicijnen.

Ik ben aan de ene kant best bang voor alle onderzoeken (ik heb wel 10 keer gevraagd wat ze bij me gaan doen!) maar aan de andere kant ook blij dat er nu eindelijk eens wat meer duidelijkheid gaat komen.

Wie heeft dit ook mee gemaakt? Ervaringen en tips zijn zeer welkom!

liefs,
    Moonie

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Heb er geen ervaring mee maar wil je via dit bericht wel heel veel sterkte wensen met alles wat op je af zal komen.

Knuffel, Bibu !

3. Moosje

Moosje Actief lid

26 nov 2006
    114
    0
    0
    Zeeland
    Hoi!

Ja, vervelend is dat hè, die lange cyclussen..ik zit ook steeds rond de 50 dagen! Ik ben nu 9 maanden gestopt met de pil en helaas ook nog steeds zonder resultaat!
    Morgen moet ik naar de HA, ben benieuwd wat zij te zeggen heeft hierover.
    Ben ook net begonnen met tempen, om toch enig inzicht te krijgen in mn cyclus en om te zien of ik wel een eisprong heb!
    Wil jou iig heel veel sterkte en ontzettend veel geluk wensen in het nieuwe jaar, met als resultaat een prachtig kindje! Geduld wordt gelukkig bijna altijd beloond!

Liefs, Moosje

Deel Deze Pagina