Gefeliciteerd! Wel leuk zeg! Mama en oma tegelijk Hier zal het niet meer voorkomen. Mijn moeder is nu 51 en zit al aardig in de overgang.....
Hey, das apart jah Gefeliciteerd ! Mijn zus en moeder hadden ook gelijk zwanger kunnen zijn, mn ma was 20 toen ze haar kreeg en 40 toen ze mij kreeg.
Ik had er persoonlijk niet aan moeten denken nog een brusje erbij! Vond 1 genoeg haha. Maar m'n moeder d;r baarmoeder was er uitgehaald toen ze 38 was (grote vleesboom) dus toen ging het niet meer. jessica
Ik wil ook nog wel een zusje of broertje mijn moeder is 45 en mijn vader 49 maar helaas zit dat er niet meer in maar gefeliciteerd met het toekomstige zusschap
Eigenlijk om eerlijk te zijn, toen mijn broer op zijn 21ste overleed was ik toch wel ff bang dat mijn moeder een nwe broertje ging maken... Ik voelde me toen zo alleen dat ik t wel leuk had gevonden..
dat vind ik nu ook leuk hoor nog een broertje of zusje krijgen , van harte gefeliciteerd ook je mama natuurlijk, en ze is van harte welkom
lijkt me heel raar als mijn moeder me zo'n smsje zou sturen, zou wel even wennen zijn.. van harte gefeliciteerd
Oh wat spannend!Lijkt me toch wel bijzonder als je moeder ineens zegt zwanger te zijn!Moet je straks tegen haar kleintje 'broertje of zusje' zeggen en die tegen jou kleintje weer 'neefje of nichtje' en je moedertje is dan gewoon én mamma én oma!Grappig hoor!Gefeliciteerd!
Dat hoeft niet hoor Een kennisje van mij is een paar maandjes geleden bevallen van d'r 4de..dwars door de knoop heen, raakgeschoten!
Gefeliciteerd,zal best even schrikken geweest zijn toch! Maar als je kleine zusje of broertje er straks eenmaal is kun je hem/haar lekker knuffelen! Ik zal wel geen brusje meer krijgen aangezien mijn ouders al 64&74 zijn,tante zou ik nog wel eens willen worden
gefeliciteerd, leuk voor je! maar wat Mensi zegt vroeg ik me eigenlijk ook al af, waarom met een berichtje?
gefeliciteerd zeg! Echt apart haha..! Maar wel echt leuk! Mijn moeder is nu 53 dus voor mij geen broertje of zusje meer.. Vind ik ook niet erg hoor. Heb 1 zus en ze is mijn alles! Liefs kiss
mijn moeder smste omdat ze helemaal in shok was en het niet durfde te vertellen maarja ze is nu een beetje aant wennen aan het idee dat ze weer moeder word en ik word peettante en mag zelfs bij de bevalling zijn verheug me er nu al op haha alhoewel k me natuurlijk wel helemaal rot schrok maarja kunnen we nu weer samen shoppe voor haar kleine haha groetjes grummelke
heb wel eens gehoord dat bij mannen het zaakje spontaan wil herstellen en ze dus weer vruchtbaar zijn.... vreemdgaan is dus niet meteen aan de orde dan Mijn mams zal niet meer zwanger raken, daar is de baarmoeder bij verwijderd.... dus dat zou wel een medisch wonder zijn, daarbij is ze heftig in de overgang Maar eerlijk is eerlijk ik hoef geen klein broertje of zusje meer.