Mijn vader is al gesteriliseerd sinds mijn zusje geboren is. Het is al een wonder dat wij geboren werden, want mijn vader was verminderd vruchtbaar. Gelukkig is mijn moeder sterk vruchtbaar, zodoende dat wij er gekomen zijn.
gefeliciteerd, ik kan me er wel iets bij voorstellen trouwens hoor.... ik krijg een brusje als ik 30 ben. mijn vader is 54 en zijn vriendin 41, dus dat kan nog best. ik vind het geweldig... hoe oud ben jij dan Grummelke.. zitten we samen in het zelfde schuitje hahaha gezellig toch?!
snik, word ik toch nog als veel oudere grote zus. nee hoor grapje. vind ik heel leuk. mijn zus is trouwens nog 5 jaar ouder dan ik ben, dus die word nog es zus als ze bijna 35 is.
gefeliciteerd, ik moet er ook niet aan denken mijn moeder is 49 dat vind ik net wat te oud 42 kan inderdaad nog wel alleen sommige mensen lijken al zo oud bij 42 dan zou ik het wel raar vinden, maar sommige ogen en gedragen zich een stuk jonger dan vind ik het niet raar.
mijn oma en haar oudste dochter (mijn tante dus) bevielen beiden in hetzelfde jaar van een zoon..... en ze heten beiden Mohamed ook nog! maar eh gefeliciteerd dus!