Og3ne fan nu nieuwe partner vader...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door giebel, 15 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik vind het artikel dat de telegraaf geschreven heeft walgelijker dan de hele relatie :rolleyes:

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik vind het apart, maargoed, mijn vriend is ook 19 jaar ouder dan ik ben dus wie ben ik om te oordelen. Ik weet uit ervaring dat sommige dingen je gewoon overkomen, dat kun je niet uitleggen. En ik heb ook genoeg oordelen over me heen gehad, dat is echt niet leuk. Ik gun ze alle geluk van de wereld, tijdelijk of niet. Als ze het nu fijn hebben samen is er geen enkel probleem.

Whysteria vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.476
    11.990
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ach als ze maar gelukkig zijn toch? Ik heb ook een tijdje een relatie gehad met een man die 29 jaar ouder was. Zou het niet nog eens doen denk ik. Maar goed heb er een leuk kind aan overgehouden ;)

4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.027
    5.242
    113
    Die kerel heeft gewoon zin in een jong vers ding. Het oog wil natuurlijk ook wat en als zo'n meisje zich dan gewillig op je stort zal hij geen nee zeggen. Zeker niet na een lange en zware periode met misschien wel weinig intimiteit.

Tja en dat meisje heeft wat ze wil.

Win win. Maar gezond lijkt het mij niet...
    Die is net afgestudeerd en zit in een totaal andere fase dan een man van middelbare leeftijd met volwassen dochters.

5. Tienn

Tienn Niet meer actief

Ik snap dat 'als ze maar gelukkig zijn' ook nooit. Je hebt ook kinderen waar je rekening mee moet houden. Die dochters zullen natuurlijk nooit openlijk zeggen wat ze echt vinden, maar het is vrij heftig. Na een jaar alweer een ander en dan zo'n jong ding..maar goed, ik blijf erbij dat het een middel is om dingen te verwerken.

Bloem85, RachelleNM en Syane vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina