Ben ik weer met een reflux vraag. Aangezien de kinderarts er niks aan gaat doen en ze nu al echt rond gaat bewegen over de grond, iets met terug geven en er dan doorheen schuiven, heb ik van een collega als tip een afspraak bij de osteopaat. Maar kan dat echt nog iets doen met 7 mnd. Ik lees vrijwel alleen dat het zo snel mogelijk moet. En dat is natuurlijk niet meer. Dochter heeft geen last van de reflux het is alleen ontzettend vervelend voor ons en de wasmachine, en nu dus ook de vloer Iemand ervaring?
Zelf geen ervaring met osteopaat op latere leeftijd, maar ik weet wel dat het gewoon moet kunnen hoor. (Ook peuters en kleuters gaan nog naar een osteopaat) Ben zelf ook bij een osteopaat geweest en zij gaf ook aan dat ik over een paar maanden gewoon terug kan komen als er weer klachten zijn. Ik zou het dus zeker wel proberen! Bij ons heeft het iig enorm geholpen!
Osteopatie is niet gebonden aan leeftijd, dus het kan voor elk mens. Of het helpt weet je vooraf nooit zeker, maar proberen kan (doorgaans) geen kwaad.