Wij zijn op zoek naar een waterkoker die niet zo herl veel geluid maakt. We hebben nu een tefal zo een 5 jaar lang, maar deze maakt echt inene veel lawaai. Over welke waterkoker zijn jullie tevreden?
Ik lees mee! Mijn action apparaat heeft t 8 jaar gedaan maar in de nieuwe keuken wilden we een mooiere. Nu al 2 rvs en een matzwarte versleten in 2 jaar tijd.
Ik heb deze van Graef, ben er heel blij mee omdat ik er per se een wilde met verschillende temperatuuropties en deze kan van 70-100 graden.
Rvs vind ik niks die worden loeiheet aan de buitenkant.. Het is belangrijk dat hij genoeg watt heeft anders duurt het een uur voordat je water kookt
bol.com | Philips HD4670/20 - Waterkoker - Zilver/zwart | Elektronica deze hebben wij. Superfijn apparaat.
Siemens TW86105P · Waterkoker, 1,5 L, 2400 watt Deze hebben wij, een fijne waterkoker, snel heet, zit een knopje op waardoor hij een tijdje iedere keer blijft verwarmen, zo kun je de water koker aanzetten even iets anders doen en 5-10 min later heb je nog steeds kokend water. Ook de 70,80,90 en 100 graden standen zitten hierop voor groene thee.
Misschien is een fluitketel een optie? Ik heb er sinds een jaartje een en vind het ideaal, meer ruimte op het aanrecht
Wij hebben een simpele van de action en die doet het al 4 jaar en werkt perfect. Snel en vrijwel geluid loos. Kosten toen iets van 10 euro ofzo. We hadden zoiets doen voor even en dan kijken naar een 'goede' maar hij werkt gewoon perfect
Deze hebben wij: bol.com | Philips Daily HD4646/20 - Waterkoker - Zwart | Elektronica Die hebben we best al een tijd, mijn schoonouders hebben hem ook al heel lang. Ding doet het prima, water kookt snel en maakt weinig geluid. Super ding.