Meesten zullen nu denken hoe we aan behanglijm op het raam komen Nou, we hebben tussen de gang/woonkamer en woonkamer/keuken ramen zitten. De vorige bewoners hadden hier dus behang op geplakt, en die hebben wij gisteren verwijderd omdat wij het zat waren na bijna 3 jaar, nam veel licht weg enz. Nu zitten de ramen dus vol met ik denk behanglijm, iemand tips hoe ik dat kan verwijderen?
Goeie! Moet ik wel even ergens een föhn gaan lenen Ammoniak is ook een goeie, dat heb ik tenminste in huis! Thnx, ga het proberen.
Kan al gewoon met water. Hier hebben we een deur als behangtafel gebruikt en afgenomen met water en daarna schoongemaakt met een sopje. Raam zou ik wel zemen daarna.
Dat moet gewoon met water kunnen. Als het met water niet lukt, is het geen behanglijm geweest maar andere lijm. Dan zou je lijmverwijderaar kunnen gebruiken, die is bij de bouwmarkt te koop.
ik werk op een basisschool en we plakken ook wel eens werkjes met behanglijm op de ramen. Gewoon met een krabbertje eraf halen. Al moet je wel oppassen voor krasjes.