Ogen laten laseren

Discussie in 'De lounge' gestart door Mapje, 7 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mapje

Mapje Niet meer actief

Goed te horen dat het al beter gaat. Ik denk dat ik ook voor de Relex/Smile ga. Ik heb 24 maart vooronderzoek dus vanaf 10 maart m’n lenzen niet in (zie ik tegenop joh ik heb een schurfthekel aan m’n bril)

Mijn ogen staan al bijna 15 jaar stil zelfs. Ook na mijn 3 zwangerschappen. Ik had op m’n 12e -1 en -1,25 en ben toen ineens vet hard “afgetakeld” tot mijn 20e en toen tot stilstand gekomen alleen nog een keer cilinder iets veranderd. Nu heb ik -4,50 en -4,75 en cilinder

2. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Even een update: het gaat gelukkig weer beter. Maar het is me behoorlijk tegen gevallen. Wazig zicht, maakte me best wel zorgen. Bij controle bleek dat er best veel vocht zat, meer dat wat ze normaal zagen. Dat verklaart ook mijn troebele zicht. Op mijn beeldscherm werken was vreselijk, dichtbij zag ik ook wazig. Ook halo’s om lampen. Maar goed, het wordt dus elke dag een klein beetje beter en vandaag kijk ik ook weer echt lekker.
    Voor degenen die nog gaan: succes!

MariekeRox vindt dit leuk.
  3. Mapje

Mapje Niet meer actief

Fijn dat het steeds beter gaat. Maar wel vervelend dat het tegenviel. Had je de Intralasik methode?

4. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Nee, de Smile. En daar hoor je eigenlijk alleen maar halleluja verhalen over. Vandaar dat het ook zo tegenviel denk ik. Goed om te weten als je laat laseren met de Smile dat dit dus ook kan. Ik werd er nml vooral heel onzeker omdat ik dit soort verhalen van niemand heb gehoord, dan denk je “ zou er bij mij iets mis gaan?”

Mapje vindt dit leuk.
  5. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hoe staat het met de laser plannen van de rest hier dan?

6. Mapje

Mapje Niet meer actief

Ja snap ik! Ik heb 24 maart vooronderzoek dus ben benieuwd…

7. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Spannend! Hou je ons op de hoogte? Ik zal ook binnenkort wel weer een update doen!

Mapje vindt dit leuk.
  8. Mapje

Mapje Niet meer actief

Jazsker, ik zal dan een upje doen! Voor nu zie ik er tegenop dat ik 2 weken met een bril moet lopen :roflmao:

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van @Mapje heropend.

Mapje vindt dit leuk.
  10. Mapje

Mapje Niet meer actief

Upje!

Vandaag zijn mijn ogen gelaserd! De ingreep zelf was zo gepiept. De eerste 2 uur en met name de weg naar huis in de auto vond ik echt vreselijk!! Dat licht ondanks mijn zonnebril en dan alsof er een lading zand in je ogen zit en dat prikken en tranen: ik had het even lastig :|. Maar nu 5 uur later is het gelukkig stukken beter en verbaas ik me hoe goed ik eigenlijk al kan zien. Wel nog rustig aan want hoofdpijn en snel vermoeide ogen en natuurlijk veel druppelen. Maar tot nu toe gaat het (weer) aardig en valt het me mee!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.
  11. Mapje

Mapje Niet meer actief

hoe is het met jou verder gegaan?

12. Mapje

Mapje Niet meer actief

Nog geen 24 uur later en ik kan in de verte echt al scherp zien (ben behandeld voor -) ik heb wel wat last nog met computer of dichtbij maar dat schijnt normaal te zijn in het begin. Valt me echt mee tot nu toe!

Mamavandrie34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina