hopelijk is het waar!

Discussion in 'Zwanger worden' started by lientje1994, Nov 12, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lientje1994

Oct 15, 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal wij proberen zwanger te worden. Ik heb bij 2 mediums een gesprek gehad en beide zeiden ze dat ik voor februari zwanger raak ik hoop het zo!! Hebben jullie dit ook wel eens laten voorspellen en kam het toen uit?

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb het laten voorspellen door een co-assistent van de afdeling gynaecologie van het AMC - hij zei dat ik zonder vruchtbaarheidsbehandelingen NIET zwanger zou worden.

Hij zat er naast; tot 2x toe inmiddels. Wat mij betreft zou ik op je waarzegger gokken!

3. San1984

San1984 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    1,066
    0
    0
    De oudste dochter van mijn man is afgelopen mei naar een waarzegster geweest en die vertelde haar dat mijn man en ik samen nog een kindje zouden krijgen.

Inmiddels ben ik ruim 19 weken zwanger(en hebben oudste dochter en ik al bijna 7 weken geen contact meer omdat ze de zwangerschap niet kan accepteren)

4. lientje1994

Oct 15, 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje voor Julie reacties. Wow wat heftig zeg! Maar wat mooi dat je zwanger bent gefeliciteerd

5. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Bij mij werd Door 2 onafhankelijke mediums voorspelt dat ik kinderloos zou blijven en heb toch echt na lang wachten een kleine man gekregen

6. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

Oct 16, 2012
    760
    1
    0
    Tot 2 keer toe hebben ze bij mij gelijk gehad! Eerste keer tarotkaart leggen zou er een jongetje in de familie komen volgens hem. Iedereen dacht dat mijn moeder nog een kleine zou krijgen, omdat ze daar zo mee bezig was. Niet dus, dat was ik die zwanger raakte! Bij de tweede was ik bezig met zwanger worden, heb toen rond mijn eisprong een tarotkaart legging gehad en die praatte telkens over twee kids, daarna zei ik haar dat ik er maar 1 had en twee weken later een positieve test!
    Nu heb ik een brief laten schrijven voor mijn zoontje,, een brief 'van boven' en die vertelde dat er nog een zusje zou komen. Terwijl ik toen toch nog echt niet van plan was om voor een derde te gaan.
    Nu ondertussen zwanger geweest en miskraam gehad. Dus nog aan het afwachten op het zusje voor mijn kids!

7. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

Oct 21, 2015
    1,241
    25
    38
    Female
    Ha leuk voorspellingen! Hier ook een voorspelling lopen dat ik zwanger word nog dit jaar.. Spannender dan spannend! Fingers crossed dan maar! 😁

Share This Page