Ogentest CB 3 jaar waardeloos?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chocolaatje, 31 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Allemaal onzin vragen dus..daarom ga ik niet meer.(behalve voor de prikken)

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dankewel vr je antwoord. maar ik wil wel weten hoe groot hij nu geworden is.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Schaamhaar :)
    Welnee dat heeft te maken met het controleren op liesbreukjes en bij jongens of de balletjes netjes ingedaald zijn.

4. chocolaatje

En waarom kijken ze dan bij meisjes in hun onderbroekje?? Ook om te kijken voor de balletjes? ;) Liesbreukje kun je niet alleen zien hoor..

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Check of er niets beschadigd is of dat er sprake is van geslachtsziekten, eventueel misbruik kan daardoor zichtbaar zijn....

6. chocolaatje

Jaja, en dat kunnen ze zien door een keer je onderbroekje open te trekken voor een korte blik en dan weer los te laten..?? (zo ging het hier vroeger).

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #87 Roozjuh, 5 sep 2012
    Laatst bewerkt: 5 sep 2012
    kijken naar rode irritatie wat kan lijken op misbruik. weet anders ook niet waarom ze dat anders zouden doen

8. chocolaatje

Nee, ik weet het niet ook. Mij is nooit verteld waarom ze het doen.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, een arts die daarop geschoold is, kan met een snelle blik zien of alles normaal oogt, of dat er uitgebreider onderzocht moet worden. Zo maak je het ook niet ongemakkelijker dan het toch wel is, dat moment.
    Tuurlijk haal je hier maar het topje van de ijsberg mee naar boven, maar kids met een geslachtsziekte haal je er dus wel tussenuit. En helaas komt dat dus voor, kleine kinderen die een geslachtsziekte hebben opgelopen van iemand die hen misbruikt heeft :(

Deel Deze Pagina