ogentest cb niet goed.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Danabelle, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Met vier jaar was de ogentest op het cb niet goed voor één oog. We moeten nu met dochter naar de orthoptist. Op het cb denken ze aan een lui oog.
    Heeft dat echt haast? Ik las nl op de website van het ziekenhuis dat de wachttijd vijf weken is. Tegen die tijd ben ik 38 weken zwanger, en in aanmerking genomen dat ik twee keer ruim vóór veertig weken ben bevallen plus nu al nauwelijks meer kan lopen, lijkt me dat niet heel praktisch.
    Afspraak toch maken en evt verzetten als het me niet lukt? Oma komt over zes weken terug van vakantie, dan een afspraak maken?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het komt echt niet op een paar weken, hoor. En ook niet op een maand. Je hebt kans dat je nu sowieso minder snel terecht kunt door de zomervakantie. Succes!

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Probeer het niet ontiegelijk lang uit te stellen, maar ik zou eventueel ook wachten tot na de bevalling.
    Hoe sneller je erbij bent, hoe beter. En hoe jonger je het kind is als het geholpen wordt, hoe veel beter zo'n lui oog ook kan verbeteren.
    Maar tegelijk zal je nu wel effe andere dingen aan je hoofd hebben.

Kan je eventueel geen afspraak proberen te maken voor pakweg oktober?

(Mijn vader is opticien. En die ziet ook geregeld kinderen passeren met luie ogen.)

4. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    5 weken is nog kort. Hier een wachttijd van 2 tot 3 maanden.

Dus ik denk dat het niet echt erg is dat het wat later gebeurt

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bedankt dames. Ik zal inderdaad proberen een afspraak te maken voor oktober.

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik zou de afspraak gewoon laten staan , misschien kun je nog wel gewoon gaan , en anders kun je hem alsnog afzeggen en verzetten ..en wie weet kun je aangeven als er eerder een plekje vrijkomt dat ze ff bellen .

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik heb dus nog geen afspraak gemaakt ;) maar kan natuurlijk wel proberen zsm een afspraak te maken (eh, over vijf weken dus) en uitleggen dat die eventueel verzet moet worden, afhankelijk van hoe het loopt.
    Met oudste naar de orthoptist en dreumes en jonge baby mee lijkt me ook niet ideaal, zou wel oppas kunnen regelen maar weet nu ook nog niet voor welke dag. Nouja, ik ga zo maar eens bellen.

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das goed idee !!

9. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Het is geregeld, afspraak staat voor eind september. Wachttijd was nu inderdaad langer ivm de zomervakantie, kon op z'n vroegst in september terecht.

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    goed toch dan !!

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    laat hen ook noteren dat je het graag eerder wilt. soms valt n patient weg en ze hebben ruimte; dan kijken ze nr hun notities om die plaats te vullen. zo hebben we binnen 1 week afspraak gekregen(omdt bril kapot was).

Deel Deze Pagina