Zomaar benieuwd. Ik heb de uitslag gekregen van de suikertest en bij mij was de waarde na het drankje lager dan voor het drankje (nuchter). Hebben meer mensen dit? Nuchter: 4,8 Na het drankje: 4,6.
ja hoor, heb ik ook gehad, bij meerdere Glucose tolerantie testen, is juist een teken dat je de glucose goed afbreekt. Kan verder geen kwaad(heb ik destijds gevraagd aan de vk), je kunt je echter wel naar hebben gevoeld na die test, omdat je suiker dus wat verder was gedaald.
Hier ook. 4.4 van tevoren, 2.7 erna. Verklaarde gelijk waarom ik mij zo ellendig voelde na die test. En die rare 'aanvallen' van niet lekker worden voelde precies hetzelfde, dus ik denk dat ik op die momenten gewoon een lage suiker had. Mijn internist gooide het onder mijn schildklier, maar het was wel een opvallende waarde zei ze.
Wow Alva dat is wel een verschil inderdaad! Ik vind het wel bijzonder dat het na de test lager kan zijn. Heb je problemen qua schildklier?
Ja ik heb Graves, maar momenteel is mijn schildklier stabiel. Naderhand vroeg ik mij wel af hoe het dan kan dat mijn suiker beinvloedt word door de schildklier in een stabiele situatie. Dit was de uitleg volgens de internist, volgende week naar de gyn die heeft misschien ook nog wat te zeggen erover. Vond het wel bijzonder, mijn oma gaat out bij 2.6 dus mijn moeder schrok zich rot toen ik dit vertelde.. En ik heb echt 2 uur helemaal niks gedaan ! Ben niet eens gaan staan of gaan plassen