pijn onder rechterborst

Discussie in 'Gezondheid' gestart door lb88, 18 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lb88

lb88 Lid

29 dec 2015
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    wie oh wie kan mij helpen?
    Ik heb nu ruim een week stekende pijn onder mijn rechterborst. Het zit iets wat naar binnen en dan net op de bolling waar mijn buik begint. Ben nu 31 weken zwanger en moet nog wel ff dus hoop dat iemand mij kan helpen.
    De vk zei dat het een blauwe plek kan zijn van mn kleintje, maar als ik mijn huid aanraak doet het al zeer. Bepaalde bewegingen kan ik beter niet meer maken, want dan krijg ik een behoorlijke steek. Alsof er teveel gewicht aan iets hangt. Super moeilijk om uit te leggen..
    Hoop dat iemand dit herkent!

2. Mama13

Mama13 Actief lid

12 dec 2012
    148
    4
    18
    Hoi hoi,
    Mijn eerste kindje was behoorlijk lang! Die trapte regelmatig tegen mijn ribben. Was op een gegeven moment zo erg dat ik een gekneusde rib had. (Blauw ook van buitenkant) dit kan echt heel erg veel pijn doen. Het kan dus zijn dat je ribben licht gekneusd zijn.

3. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Bij mij is het een spietje wat steeds "verkeerd" schiet.

4. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Bij mij was het een rib die door het trappelen van de baby en mijn veranderde houding ivm gewicht van buik en borsten, verkeerd was geschoten. Door manueel therapeut behandeld en toen was het een stuk beter.

5. Luipaard88

Luipaard88 Bekend lid

3 nov 2016
    664
    467
    63
    Vrouw
    werkloos
    Den Haag
    Ik herken dit ook.
    Het is bij mij begonnen rond week 23/24 dus de baby kwam toen nog niet echt in de buurt van mijn ribben.
    De fysio zegt dat het kan omdat je ribben aan je rugwervels zitten en ik veel rugpijn heb daardoor last kan hebben van me ribben.
    Zelf denk ik dat het iets anders is, wat dat weet ik dan weer niet.
    Ik weet alleen dat ik soms niet kan liggen/zitten/staan/lopen van de pijn en 's nachts heel slecht slaap van de pijn.

6. lb88

lb88 Lid

29 dec 2015
    6
    0
    1
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. Ben 2x bij de fysio geweest, heeft niets geholpen. Gisteren was het zo pijnlijk dat ik de verloskundige heb gemeld en ben voor controle geweest in het ziekenhuis. Daar niks te vinden en willen ook geen andere pijnstiller voorschrijven. Het enige wat het eventueel zou kunnen zijn was mn maag en heb omeprazol voorgeschreven gekregen, maar ook dit werkt niet. Voel me behoorlijk moedeloos worden. Pijn word ook niet minder..

Deel Deze Pagina